2726
عنوان

کبد چرب

| مشاهده متن کامل بحث + 107426 بازدید | 99 پست
عزیزم منم کبدم چرب بود با عرق کاسنی و خاکشیر و مصرف نکردن غذاهای چرب و ورزش و البته مصرف کردن یه نصفه قرص متفورمین روزانه به مدت 6 ماه خوب شدم البته بگم عزیزم ورزش کردن و داروهای گیاهی و مصرف نکردن فست فود ها و غذاهای چرب بهترین راه بهبوده اصلا نگران نباش چون به گفته دکترا این بیماری نسل جوان مملکت ماست متأسفانه

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

اره عزیزم این بیماری کاملا قابل درمان هست اگه گرید 1 و 2 باشه. دکتر باید چشمشو چک کنه نه شما که عزیزدلم. منم برادرم کبد چرب گرید 2 نزدیک 3 داشت پیش دکتر هوشنگی رفت کارشون عاااالی بود. ظرف 6 ماه خوب شد کامل

2728
پاگیستا جون فدات شم خیر سرم این بهترین پزشک تبریزه که رفتیم.تو alt ast یادته چند بوده؟این فلوس همونه ...


کسایی که دنبال درمان کبد چرب  هستن برای دریافت  اطلاعات بیشتر با این شماره 09140113754تماس بگیرن.

 

کبد چرب بیماری است که امروزه نام ان را زیاد می شنویم و دلیل ان تا حد زیادی به نحوه زندگی کردن ما بر می گردد.دو نوع مختلف دارد که الکلی و غیر الکلی است.اولی به دلیل مصرف الکل بوجود می آید و دومی نه.

کبد چربی که در ایران وجود دارد غیر الکلی است و به نحوه زندگی برمی گردد.علت ان بیشتر چاقی و دیابت و سوء تغذیه است.در کبد چربی همیشه است ولی اگر وزن این چربی بین پنج تا ده درصد وزن کبد شود اصطلاحا می گویند فرد به کبد چرب مبتلا شده است.

متاسفانه این بیماری علائم خاصی ندارد.این بیماری وقتی شدت می گیرد باعث سوء هاضمه می شود.بعبارتی رسوب چربی در کبد را کبد چرب مب نامند.علت اصلی کبد چرب الکلی مصرف زیاد الکل است.

کبد چرب غیر الکلی به دلایلی نظیر چاقی و عدم تحرک و خوردن غذاهای اماده و پرکالری و چرب و مصرف مواد غذایی نامناسب بوجود می آید.جدیدا دیده شده است که بعضی از دارو ها هم در ایجاد این بیماری نقش دارند.

کبد دومین عضو بزرگ در بدن انسان است و حکم یک صافی را دارد که سموم را می گیرد.بیماری کبد چرب همراه با التهاب کبد است و این التهاب می تواند سلول های کبد را از بین ببرد و سیروز کبد را ایجاد کند.

تحقیقات در امریکا نشان داده است که یک سوم مردم آمریکا در معرض بیماری کبد چرب هستند و این بیماری از علل اصلی از کار افتادن کبد است و کبد از کار بیفتذ ذیگر سموم دفع نمی شوند.

اشتباهات غذایی در ایران علت اصلی ابتلای حدود ۴۰ درصد از مردم ایران به این بیماری است.

 

💥💥💥واسه دوستایی كه با اين برند عالي آشنايي ندارند👇


فوراور يك #سوپر_برند آمريكاييس كه محصولاتش كاملا #گياهي و بدون هيچ گونه مواد شيميايي و بِيس محصولات #الوورا باربادنسيس و مشتقات #کندو زنبور عسل میباشد ،بیش از #٣٩ سال از فعاليت اين كمپاني ميگذرد. و در #۱۶۰ کشور دنیا نمایندگی رسمی دارد این یعنی یک لول جهانی 👌


👈فوراور ۹۷% آلوئه ورای دنیا و ۶۵% عسل دنیارا تامین میکند . 😍

فوراور ۲۵۰ نوع محصول در زمینه های مراقبت های شخصی،مراقبت های پوستی و روغن های حیاتی و غیره دارد..🔴


برای اطلاعات بیشتر و سفارش به آیدی تلگرامی

@Akalin_az

پیام ارسال نمایید.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز