2733
2734
عنوان

کسانی که شوهر عصبی دارن بیان تو!

14340 بازدید | 7 پست
سلام بچه ها از شماها کسی هست که با یک آدم کاملا عصبی،پرخاشگر،بی قرار و کم تحمل ،بی برنامه ،منتقد به شدت و به عبارت روانشناسی برونگرای احساسی ازدواج کرده باشه ولی خودش آرام ،صبور ،برنامه ریز و سر به زیر باشه!من که دارم از این اختلاف بیش از حد خصوصیات و رفتار به ستوه می آیم نمی دونم چکار کنم؟همیشه در حالتهای عصبانی که خیلی زود زود اتفاق می افتد رفتار و منش و تربیت و آنچه که هستم رو زیر سوال می بره و اینکه بچه هم در آماج فحش و توهینهای او به من بزرگ می شود مرا آزار می دهد!جالبه منم در این وضعیتها به طلاق فکر می کنم قبلها بعداز اینکه که آبها از آسیاب می خوابید این حرکات و رفتارهایش را می بخشیدم و صبر پیشه می کردم ولی الان بعد از 7 سال تحملم خیلی کم شده و دوست دارم از دستش رها بشم یا تنبیهش کنم که من رو قدر بدونه!شما چی می گید؟من اینو حتبی به نزدیکترین افراد هم منتقل نمی کنم!

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
بچه ها میشه منم به کلوب دعوت کنید
منم مشکل شما رو دارم و بدتر از همه اینکه شوهر من دست بزن داره و اگه ارومش نکنم باید کتک بخورم
دیگه واقعا خسته شدم از ته قلب دلم میخواد طلاق بگیرم ولی با یه بچه سه ماهه چطور؟
واقعا تو عصبانیت انگار جنون بهش دست میده و به قصد کشت منو میزنه.فرداش انگار نه انگار معذرت خواهی هم نمیکنه و کلا منو مقصر میدونه .اگه براتون تعریف کنم سر چه چیزهای کوچکی کار به اینجا میکشه از تعجب شاخ درمیارید.انگار قطره آخر رو من میریزم و سیلاب رو من خراب میشه.
سه سال پیش قبول کرد بیماره رفتیم پیش دکتر روانپزشک گفت افسردگی شدید داره.دارو خورد و در عرض دو ماه کلا متحول شد و یکسال زندگی عالی داشتیم.تو همون زمان تصمیم به بچه دار شدن گرفتیم.
ولی فکر کرد خوب شده دیگه نرفت و دوباره مثل قبل شده ولی اینبار هرچی التماس میکنم که بریم پیش همون دکتر فایده نداره .میگه تو مریضی میگم باشه من میرم دکتر میگه نه تو خوبی فقط باید نوع حرف زدنت رو عوض کنی
انگار این بیماری رو همه دارند.یکی تو پستها گفته بود دقیقا درسته و با دارو حل میشه.
تو رو خدا تا مشکل شوهراتون رو حل نکردید بچه دار نشید.از فکر اینکه جلوی بچه با این وضعیت کتک بخورم دارم دیوونه میشم تو رو خدا کمکم کنید.
من 8 سال پیش با عشق زیاد و مخالفت خانواده ام ازدواج کردم و از ترس این مرد تو این مدت یک کلمه هم با مادرم درد دل نکردم حال چه طوری طلاق بگیرم؟
پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایان است.

مسائل مختلف و معمولاً پیچیده باعث بروز خشم شوهر می‌شوند. برای مثال، عصبانیت شوهر می‌تواند ناشی از موارد زیر باشد:

اگرچه ممکن است این‌طور به نظر برسد که همسرتان از عمد می‌خواهد عصبانیتش را سر شما خالی کند و کنترل اوضاع را در دست بگیرد ولی او واقعاً چنین قصد و نیتی ندارد.

 احتمالش وجود دارد که عصبانیت مرد توسط یک مشکل اساسی ایجادشده است که نیاز به ریشه‌یابی دارد. بهترین و مؤثرترین راه برای درمان عصبانیت شوهر فهمیدن این نکته است که این رفتار از کجا نشئت گرفته است. بااین‌حال، این امر شوهرتان را مستلزم این می‌کند که با یک متخصص سلامت روان مشاوره روانشناسی صحبت کند تا علت ریشه‌یابی شود.

   
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز