2726
عنوان

کسی تابحال بر اساس کراهت طلاق گرفته؟

3370 بازدید | 112 پست

خدا لعنت کنه این کشوررر

نابود بشه قانون مزخرفش؟


چی میخان از جووون زنای این کشور!


تصویب کردن طلاق میدن بر اساس کراهت 

ولی سر همرو شیرع مالیدن!



مجلس زندان برای مهریه را ممنوع کرد
خانه ملت : حسن نوروزی نماینده مجلس با اشاره به این موضوع گفت که در قوانین مصوب خود پشتوانه کیفری را از طلاق برداشته ایم یعنی زندان به خاطر مهریه ممنوع. او همچنین گفت: ما به بند‌های ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی درمورد شرایط طلاق، حالت «اکراه» را اضافه کرده ایم یعنی اگر طرفین از هم اکراه دارند، با تشخیص دادگاه حکم طلاق صادر می‌شود. به بیان دیگر حق طلاق زنان را آزاد کردیم.
براساس قوانین تازه مصوب مجلس، زندان برای مهریه ممنوع می شود و همچنین با اضافه شدن بند اکراه به بندهایی که حق طلاق را به زنان می داد، راه طلاق گرفتن زنان سهل تر می شود.

حسن نوروزی نماینده مجلس با اشاره به این موضوع گفت که در قوانین مصوب خود پشتوانه کیفری را از طلاق برداشته ایم یعنی زندان به خاطر مهریه ممنوع.

او در گفت و گویی ویدیویی با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تغییرات دیگری در زمینه طلاق گفت: خانم می خواهد طلاق بگیرد، اگر مرد مال دارد، خانم بر اساس قانون مصوب ۹۲ به اداره ثبت می رود و جلوی اموال او را می گیرد یا به دادگاه حقوقی مراجعه می کند نه کیفری.

او با اشاره به اینکه «از آن طرف آقایان نه مهریه می دهند نه طلاق می دهند» گفت: ما به بندهای ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی درمورد شرایط طلاق، حالت «اکراه» را اضافه کرده ایم یعنی اگر طرفین از هم اکراه دارند، با تشخیص دادگاه حکم طلاق صادر می شود. به بیان دیگر حق طلاق زنان را آزاد کردیم.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

من اگه میتونستم که از این طریق طلاق میگرفتم.

همچین چیزی نیست کلی تبصره و ماده داره کلی باید بری بیایی تا ثابت کنی.

نمیشه به ضرره زنه

اگه برای حاجتم دعا کردی بگو تا برات آیت الکرسی بخونم🌹
2728

خب وقتی من اکراه داشته باشم شوهرم بیاد بگه اکراه ندارم طلاق نمیدن

این کجاش حق با منه؟ 

من خیلی دلم گرفته اگه ی وقت ناراحتتون میکنم ببخشید بذارید ب پای اینهمه بدبختیام. من دارم میرم از نی نی سایت یادم نمیره مهربونی و دلسوزی خیلیاتونو. باشما تنهاییام پر شد. اگه یادم بودین دعا کنین با خبر خوش برگردمو. بگم من رسیدم به آرامش. عاشقتونم

جون خودشون.اگه میخواستن کاری کنن.دوسال تمام دادگاه برگزار نمیکردن تا نفقه و مهریه زن رو تازه تقسیط کنن.بعدم تو دادگاه بگن خب واسه چی حق و حقوقتو میخوایی.

خاک تو سر این قانون 

اگه برای حاجتم دعا کردی بگو تا برات آیت الکرسی بخونم🌹
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز