2726
عنوان

هشدار جدی و فوری😱😱😱

434 بازدید | 31 پست

🔴هشدار جدی و فوری😳😱

به تازگی آجیل هایی برای شب یلدا در سطح کشور و به صورت گسترده به فروش میرسد که علی‌رغم داشتن ظاهر خوش رنگ و لعاب و نیز قیمت مناسب، آلوده به نوعی سم گیاهی است که با مصرف آن دچار بیماری پوستی با علائمی شبیه به سوختگی خواهید شد. طول دوره درمان این بیماری شش ماه تا یکسال است، اما عوارض آن تا پایان عمر گریبان شما را خواهد گرفت!


پس لطفا اگر خونه ما اومدین آجیل نخورید...

از همیناست که گفتم😐😁😁👌👌

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

عه چ باحال 

💐تا زمانی ک احساس کنید دچار بدبختی و بی عدالتی هستید، تاریخ تکرار می‌شود. تنها راه نجات از این نفرین آن است ک نسبت ب این غرض ورزی ها و بیدادگری ها بی اعتنایی کنید تا این مساعل آزارتان ندهند.در برابر اوضاع پیرامون تان را نبازید و نسبت ب همه اطرافیان حسن نیت داشته باشید💐  🙄ی تیکه باحال از کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین ک ب نظرم جالبه اگر بتونم انجام بدم😝  اوف زندگی من شده فقط خوندن کتابای این مدلی و امید داشتن ب اینکه ی روزی همه آرزوهای من برآورده میشه😜خدا جونم آرزو های منو برآورده کن آرزوی دوستای نی نی سایتیم هم همینطور😍😍😍خیلی دوستون دارم🌈❤️
2728

بووووووووووووووق😐

" مثلا با ذوق براش حرف بزنی و هی حرف بزنی و اوج بگیری بد ببینی چشایع نازش خمارع و پلک نمیزنه ! هی دستاتو تکون بدی و یهو دستاتو بگیره و بکشونتت تو بغلش و موهاتو بزنه کنارتو آروم تو گوشت زمزمه کنه : آخه تو چقد قشنگی دلبر همونجا همون لحظه باید براش مرد🙈♥️💍من بهتون میگم تعداد مژه‌های پایین سمت چپش ۵۸ تاست، بعد شما میپرسی عاشقشی؟؟

همش شایعس

هرسال همینو میگن😐👊

کارما چه سوسول بازیه...؟!فقط اباالفضل بزنه کمرت به حق پنج تن...😑🤭                                                                                                        
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730