2733
2734
عنوان

شب چله ي نامزد پسردايي همسرم !

742 بازدید | 50 پست

مادرشوهرم ديروز زنگ زد به خونمون. من برداشتم. گفت زندايي شوهرم ميخواد روز جمعه واسه نامزد پسرش شب چله ايي ببره. و گفته كه به دخترا و عروسات بگو بيان. منم تشكر كردم و گفتم شما و دخترا ميريد ؟ گفت من ميرم ولي دخترا معلوم نيست و به اون يكي عروسش هم هنوز نگفته. منم گفتم باشه به همسرم ميگم و انشالله ميايم. 

ولي بعد از قطع كردن گوشي هي فكر كردم و ديدم وسط حرفاش چند بار گفت من به زندايي گفتم نميدونم عروسم (من) وقت داشته باشه يا نه ، شايد نتونه بياد و از اين جور جملات.

از اونجايي كه من خيلي هپلم در اين جور موقعيت ها و اصلا نميتونم منظور پنهان بقيه رو بفهمم به نظر شما منظورش اين بوده كه من بگم نميام ؟؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
2738

جاریت بقیه میرن تو ام برو چرا نری خوش میگذره

بانمک بودن با بی‌شعور بودن فرق داره ...رُک بودن با بی‌ادبی فرق داره، اجتماعی بودن با پررویی و چَتر بودن فرق داره،زرنگ بودن با "سر دیگران کلاه گذاشتن" فرق داره ....و مشکلات ما دقیقا از آنجایی شروع شد که این تفاوت‌ها را درک نکردیم!

منظورش اینه ک دعوت نیستید و نیاید جوری گفته ک ناراحت نشید 

 تاپیک فاتحه برای مادربزرگ مهربونم هرکس لطف کرد و فاتحه فرستاد تاپیکو لایک کنهhttps://www.ninisite.com/discussion/topic/3353938/مادربزرگ-مهربونم-روحت-شاد

احتمال داره ولی خوب وقتی دعوت کرده شما دوست داری برو چیکار ب نظر مادرشوهر داری

یه زمان خیلی از رنگ عوض کردن آدما غصه می‌خوردم  ولی امروز فقط بهشون می‌خندم. دیدم که پول فایده نداشت، شهرت کافی نبود، دیدم موفقیت‌های پر‌سر و صدا هم عمری داره و فقط شخصیتته که می‌مونه برات.  می‌خندم به تصورات خودم، که هربار از نگاه من چقدر اون آدمها بزرگ‌ به نظر می‌رسیدن و تهش مثل یک حباب به اشاره ای از روزگار، تموم!
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز