2737
2734

این نکته بسیار واضح است، ما اغلب برای تهیه دستور پخت مواد اولیه در دستورالعمل را با آن چه در خانه داریم جایگزین می کنیم: مثل استفاده از تخم مرغ کامل به جای سفیده، کاهش شکر، جوش شیرین به جای بکینگ پودر(هرگز این کار را نکنید)، استفاده از شیرین کننده مایع به جای شکر، استفاده از آرد همه منظوره به جای آرد کیک و….اصلا این کارها را توصیه نمی کنم.

وقت، تلاش و پول خود را هدر ندهید! اکثر اوقات کاپ کیک ها به دلیل دست بردن در مواد اولیه خراب می شود، مقصر خودتان هستید.

من توصیه می کنم همیشه هر دستورالعملی را برای اولین بار مطابق خودش جلو بروید و در دفعات بعدی خلاقیت خود را برای تغییر در آن به کار ببرید.

این یکی از مواردی که خیلی ها در رعایت آن به سبب کاهش زمان کوتاهی می کنند.

خلاصه بگم: “دمای اتاق” در کنار برخی از مواد تشکیل دهنده برای تفریح ذکر نشده علم و دلیل موجهی در پس آن وجود دارد. اگر یک دستورالعمل خواستار، ترکیبات در دمای اتاق بوده حتما آن را رعایت فرمایید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

نه خیلی زیاد، نه خیلی کم. مواد کیک را به اندازه و طبق دستور گفته شده ترکیب کرده مخصوصا زمان افزودن مواد خشک در مرطوب، این نکته برای کیک، نان، بیسکوئیت، کوکی و… فرقی ندارد اگر بیش از حد مخلوط شود بافت سفتی خواهید داشت.

همه مواد تشکیل دهنده در کنار هم قرار بگیرند نه اینکه آسیب ببینند.


2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز