2733
2734
عنوان

کلینیک غربالگری سرطان آروین

627 بازدید | 9 پست

سلام به همه. اومدم بگم که اگه دنبال یه کلینیک غربالگری سرطان خوب میگردین حتما برین مرکز تشخیص سرطان آروین کارشون فوق العاده عالیه. خاله من سرطان سینه گرفته بود با کمک این مرکز  و تشخیص به موقعشون درمان شد خداروشکر.  

من واسه سرطان رحمم که مشکوک بود رفتم درمانگاه تخصصی ژنوسل آزمایش دادم . خیلی راضی بودم هم پیگیریشون و هم مشاوره بعد از ازمایش که خودشون متخصص زنان داشتن و من صحبت کردم باهاشون و مشکلم حل شد . 

منم مادر دوستم رفته بود اونجا برای سرطان سینه، طفلی هرجا می رفت کلی دارو بهش می دادن و هی سینش آب میاورد آخر خودم براش تحقیق کردم و مرکز آروین رو بهش معرفی کردم رفت و اونجا و با تشخیص به موقع درمان شد. خدا خیرشون بده
دوستانی که نیاز دارن برن این لینک اینستاشه شماره مرکز هم هست توش
https://www.instagram.com/lymphedem/

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

منم مادر دوستم رفته بود اونجا برای سرطان سینه، طفلی هرجا می رفت کلی دارو بهش می دادن و هی سینش آب می ...

دقیقا واقعا تشخیصشون خوبه من جون مادرمو مدیونشون هستم. هرجا میرفتیم هرکی یه چیز می گفت و فقط دارو به خورد مامانم میدادن

2731
من خیل یتعریف مرکز آفرینش ظفر رو شنیدم ولی هنوز نرفتم شوهرم هرجا میره میگن سرطان مقعد داره خیلی نگرا ...

 
اتفاقا این مرکز افرینش ظفر کادرشون اینقدر مرتب و تمیز هستند من چند روز پیش با دوستم رفتم اونجا همش داشتن ضدعفونی میکردن حق هم دارن جای حساسی هست و بیماران خاثی دارند بایدم تمیز نگهدارن 

خداروشکر که حالشون خوبه، من هم تعریف کلینیک آروین رو خیلی شنیده بودم و موقعی که عمم سرطان سینه گرفت بهش معرفی کردم.. الان اونم خداروشکر حالش خیلی خوبه؛ با پرتو درمانی و شیمی درمانی کنترل کردن سرطانش رو. 

2738

اره منم تعریف این مرکز درمان سرطان اروین رو زیا شنیدم همینجوری با توجه به شناختی که ازشون درام به همه هم معرفی می کنم. http://www.arvin-center.com/ ادرس سایت شونم گیر اوردم  می تونید از این طریق برید اطلاعاتی که لازم ذارید رو بردارید تازه خودمم خوندم مطالب مفیدید در مورد سرطان دارن کلی اگاهی پیدا می کنید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز