2703
2553
عنوان

شهرک الهیه شهر قدس

620 بازدید | 7 پست

سلام دوستان کسی شهرک الهیه توی شهر قدس رو میشناسه؟واحداش هنوز سند نداره میخواستم ببینم کسی اونجا اپارتمان داره یا رفته دنبال سنداش؟املاکیاش میگن چون نوسازه درست نشده بعدا میاد ولی من دودلم ...کلا کسی اگه تجربه ای داره ممنون میشم بگه

من فقط میدونم شهر قدس جای جالبی نیست😞

ما انسان بودیم، تا زمانی که، نژاد ارتباطمان را از هم گسست،مذهب جدایمان کرد،سیاست تقسیممان کرد،و ثروت طبقه‌بندیمان کرد.شاید روزی دوباره انسان شویم.          پ.ن: تو جوش عاقبت ما مزن که در صف محشر/ کسی سوال اگر کرد می دهیم جوابی!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2456

سلام. بعضی از خونه ها سندشون آماده شده و برخی هنوز سند ندارند و سندهاشون در حال آماده شدن هستند.  سند دارها حدود 3 ملیون گرون تر هستند. 

با توجه به اینکه این شهرک کلاً نوساز و با طرح و نقشه بروز با متراژهای بالاست، همه اصول شهرسازی در آن رعایت شده لذا یکی از بهترین شهرک های اطراف تهران محسوب می گردد و دسترسی های خیلی خوبی به تهران دارد و شهرک رو به رشدی است. اگر واحد دارید نفروشید.

من حدود یک ماه پیش این شهرک را دیدم، و دنبال خرید یک واحد در این شهرک هستم. جایی مثل این شهرک انصافاً در اطراف تهران من ندیدم. 

ویژگیها:

باقت یکپارچه نوساز با طراحی بروز و متریال عالی در نما (بدون یک واحد قدیمی ساز در شهرک)

همه دارای پارکینگ و انباری در متراژهای بالا

همه واحدها دارای امکانات بروزی مثل اسانسور، درب های کارتی، داکت اسپیلت و ...

دسترسی مناسب به امکانات شهری (بازار، مدرسه و...)

دسترسی به اتوبان های همت، آزادگان، شهید حکیم و اتوبان تهران کرج

ورودی قبل از شهر قدس (در ورود و خروج با ترافیک مواجه نمی شوید)

ساکنان منطقه عمدتاً از اقشار با فرهنگ و سطح سوادی بالا



2714
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز