2733
2734



❤️اگر خدای نکرده فرزندتون علائم آنفولانزا رو داشت فقط به اورژانس بیمارستانها مراجعه کنید. نه مطبهای شخصی چون داروی تامیفلو رو که مخصوص درمان سریع آنفلوآنزای اِچ وان اِن وان هست، فقط بیمارستانها دارند و از مرگ جلوگیری میکنه.

‏🧡تا یک هفته حداقل مرغ نخرید و مرغ هایی که طی این یکی دو روز خریدید را سریع نخورید.

💛مرتب سیب زرد، هویج و پرتقال یا آب این میوه ها را به بچه ها بدید.

💚تا حد ممکن از خونه خارج نشین. بچه ها را گردش نبرید. در جاهای عمومی ماسک بزنید.

💙موقتا کسی با فرزند شما روبوسی نکنه.

💜مرتب دست کوچولوها رو با آب وصابون بشورید. ویروس آنفولانزا اول روی دست میشینه و از طریق چشم و دهان و بینی وارد بدن میشه! پس مالیدن چشم با دست که میکروبی هم میتونه عامل انتقال آنفولانزا باشه.

❤️در محل کار ومهد کودک به بقیه بگید حدود یه متر از هم فاصله بگیرن.


🔴این آنفولانزا، شبیه قبلی‌ها نیست. مراقبت کنید و در اخر مراقب کوچولوهاتون باشید اونها ضعیف ترند


. لطفا به تمام مامانایی که میشناسید بفرستید

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ممنون❤

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.
2728

این انفولانزا جدیده؟

مرغ نخوریم؟ما همین حالا مرغ خریدیم چکارکنم؟

اگه لباس بچه گانه👶👼 با کیفیت و قیمت مناسب 💃💃میخواین حتما حتما به آدرس اینستای  .Instagram.com/baby_clothes___baby سربزنین.کسایی ام که اینستا ندارن کانال تلگراممو سربزننbaby_clothes_baby 😊😊😊😍😍جنسام عالی ان قیمتام عالی تر.

مرسی از اطلاع رسانیت

ولی داروی تامیفلو به خاطر تحریم، حدود یکی دو ساله که وارد نمیشه و وزارت بهداشت هم حتی نداره و اعلام کرده که از قرص تاریخ مصرف گذشته اش در بیمارستان ها استفاده کنن چون از هیچی بهتره!!!!!! 😞🤔

پس عملا بیمارستان هم فایده چندانی نداره!!!!

فقط باید پیشگیری کنید

این انفولانزا جدیده؟ مرغ نخوریم؟ما همین حالا مرغ خریدیم چکارکنم؟

اگه از مغازه دار گرفتین ک مهر دامپزشکی داشته باشه مطمئنه 

برای مرغای تازه ک کنار خیابون ذبح میشه و بدون مهر دامپزشکیه خطرناکه  ممکنه آلوده باشه

مرغی ک از مغازه  دارا گرفتین چهل وهشت ساعت تو فریزر باشه میکرب داشته باشه ازبین میره  بلافاصله پس از خرید مرغ از مغازه مصرف نشه 

علت این ویروس چیه از کجا میا‌د؟؟؟

عفونت ویروسی است که ارتباطی با هوای سرد ندارد. در فصول پاییز و زمستان عواملی مانند باز شدن مدارس و تماس کودکان با هم، تمایل بیشتر مردم به ماندن در فضاهای سرپوشیده و خشکی هوا به این ویروس‌ها اجازه پخش و تکثیر می‌دهند. به همین علت شیوع این بیماری در فصول سرد بیشتر از فصول گرم است.

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل تیروئید

شیرود | 39 ثانیه پیش
2687
2730