2410
2553
عنوان

یه مزاحم عجیب دارم+++اسکرین شات

4719 بازدید | 142 پست

بچه ها یه مزاحم دارم حدود ۲ماهه تک میزنه و پیام خالی میده وقتی زنگ میزنم لهجه خیلی خاصی داره و میگه تو بودی زنگ زدی و قطع میکنه حالا یه پیام داده معنی پیامشو میدونید؟؟

الان میزارم

بده ببینیم

آدمهایی هستند که خیلی وجود دارند.نمی گویم خوبند یا بد،چگالیِ وجودشان بالاست.اصلا یک امضا هستند برای خودشان! افکار،حرف زدن،رفتار و هرجزئی از وجودشان امضادار است.اینها به شدت خودشان هستند.یعنی تا خودشان نباشند اینطور خاص و امضادار نمی شوند که! در یک کلمه،شارپ هستند و یادت نمیرود هستن هایشان را،بس که حضورشان پررنگ است و غالبا هم خواستنی.رد پا حک میکنند اینها روی دل و جانت،بس که بَلدند باشند...این آدمهارا هروقت به تورت خورد،باید قدر بدانی...دنیا پراز آن دیگریهای بی امضائی است ،که شیب منحنی حضورشان،همیشه ثابت است!

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
2714

😑

روزی که دختردار بشمبه دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه،خودت برو دنبال خوشبختی...بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی...من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک دختر توو مملکتمونعروس شدنو خونه بخت رفتنه!!!نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونمقراره روزی مادر بشی...بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی،احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت!مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم؛هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت!«باور کنید موفقیت یک بانو در گرویعروس شدن و مادر
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز