1600
1541
عنوان

تاپیک ورزش (بامداد خمار )

1994 بازدید | 25 پست

سلام این تاپیک  در راستای تاپیک (زندگی سالم و‌کاهش وزن گروهی ) هست لطفا اول توضیحات رو بخونید و بعد اگه سوالی بود بپرسید ( پست بعد میزارم )  

لطفا اینجا پست متفرقه نذارید که صفحه ها الکی بالا نره و همه بتونن ورزش هارو پیدا کنن سوال یا مطلبی بود لطفا تو تاپیک اصلی بذارید👈🏼 تاپیک اصلی کاهش وزن   ممنون🙏🏼 

اینجا نمونه ورزش های روزانه و توضیح ورزش رو میذاریم 

امیدوارم کمکتون کنه 🌺


چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

خیلیا سوال میپرسن که بدون ورزش هم لاغر میشیم

بله بدون ورزش هم وزنتون کم میشه ولی سعی کنید بدون ورزش وزن کم نکنید

چون اولا متابولیسمتون پایین میاد و این کم کم کاهشتون رو کم میکنه

دوما بجای چربی سوزی عضله سوزی دارید و این یعنی بدن شل و افتاده و بدفرم و سایز بالا نسبت به وزن پایین

سوما ساختن عضله خیلی سخته پس اگه فقط رژیم داشته باشید ( هرررر رژیمی ) و در کنارش ورزش نکنید و عضله ها بسوزه بجای چربی ها بعدا دوباره ساختنش خیلی سخت تره 

پس اگه میخوایید در کنار رژیم و کاهش وزن بدنتون خوش فرم تر باشه پوستتون شل نشه و سایزتون خوب کم بشه حتما ورزش کنید حتی روزی یکربع تا نیم ساعت

نکته : هر چقدر عضله های بدنتون قوی تر باشه بدنتون خوش فرم تر سفت تر و سایزتون کمتره 

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

ورزشتون هم باید (هوازی )و (قدرتی ) با هم باشه وگرنه اگه فقط هوازی کار کنید فقط کالری سوزی دارید نه عضله سازی بدنتون کم کم به ورزش عادت میکنه و متابولیسم میاد پایین و تاثیرش خیلییی کم میشه باز هم کاهش سایز ندارید

پس حتما حتما هوازی و قدرتی با هم باشه

👈🏼هوازی مثل پیاده روی دویدن طناب پروانه ایروبیک رقص حلقه و.... ورزش هایی که ضربان قلب شمارو بالا میبرن

👈🏼ورزش قدرتی مثل اسکوات انواع دراز نشست ها انواع حرکات با کش و دمبل و وزن بدن مثل trx یا cx و....

من تو این تاپیک برای هر کدوم از مدل های ورزش نمونه هایی میزارم  که بسته به مدل و فرم اندامتون و اینکه میخواید کجا رو لاغر کنید ورزش رو انجام بدید و بازم هر سوال ورزشی که داشتید از من یا زیبا جون👈🏼👈🏼👈🏼👈🏼 @kiarash_mami     مسوول ورزش  بپرسید 

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

👈🏼 ولی اگه بخوام کلی بگم چقدر و چجوری ورزش کنید

اگه تازه رژیم رو شروع کردید بهتره با روزی نیم ساعت شروع کنید و کم کم با کاهش وزنتون ورزش ها رو زیاد تر و سخت تر کنید 

یه ورزش هوازی رو به انتخاب خودتون در نظر بگیرید مثلا رقص طناب حلقه یا هر کدوم خودتون بیشتر دوسش دارید و یکربع اول رو هوازی کار کنید تا بدنتون گرم بشه

بعد برید سراغ قدرتی ها مثلا شما شکم و پهلوتون بزرگتره حرکات شکم و پهلو رو انجام بدید یا مثلا شکم و پهلو و ران و بازو دارید همه ی حرکات مربوط به این قسمت ها رو انجام بدید

ولی سعی کنید همه ی حرکات رو کم کم انجام بدید که همه جای بدنتون سفت تر و خوش فرم تر بشه

اگه توی روز یه ساعتی رو در نظر بگیرید که همگی یا چند نفری با هم قرار بزارید و‌ ورزش کنید خیلی تاثیر داره 

این توضیحات و ورزش ها برای کساییه که نمیتونن باشگاه برن و تو خونه ورزش میکنن دوستانی که باشگاه میرن هم لطفا فقط ایروبیک و ورزش های هوازی انجام ندن قدرتی هم باشه جزو ورزش هاشون 

بنظر من trx وcx بهترین ورزش های باشگاهی هستن 

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

مامانا تا عید خیلی نمونده 

اگه دنبال یه راه خوب واسه لاغری میگردی 

یه سر حتما به مابزنید

حرکات فرمدهی هم داریم که مخصوص افرادیه که میخوان قسمتی از بدن رو برجسته کنن و فرم بدن که بهتره تو وزن بالا فعلا انحام ندید اگه دارید به هدف میرسید یا رسیدید شروع کنید در غیر اینصورت کلا فعلا سمتش نرید 
فرمدهی هم  یک روز در میون حرکات رو باید انجام بدید مثلا یکروز حرکات چربی سوزی و قدرتی و یکروز رو حرکات فرمدهی و قدرتی برای جایی که میخوایید برجسته بشه 
فرمدهی هم اگه انجام میدید چون برای برجسته و بزرگ کردن اندامه باید وسطش مواد حجم دهنده مثل موز شکلات ذرت یا بادام زمینی بخورید (البته این برای وزن های بالا نیست کسایی که به وزن هدف نزدیکن و میخوان مثلا باس ن رو فرم هم بدن ) 

پس اگه رژیم رو شروع کردید و وزنتون هم بالاست و فعلا هم فقط میخواید لاغر بشید و سایز کم کنید اصلا فرمدهی برای شماها نیست 


چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈
1546

هوازی ها که مشخصه چیه 

پیاده روی که چه روی تردمیل باشه یا تو خیابون و هر جایی فرقی نداره ولی باید تند باشه به طوری که ضربانتون بره بالا 

طناب زدن ، پروانه ، رقص

حلقه که بهتره بیشتر از دوتا یکربع نباشه و کافیه اگه نحوه ی استفاده از حلقه رو بلد نیستید اینجا ببینید.  👈🏼 حلقه هولاهوپ  

 

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

نکته : اگه تو دوره ی کاهش وزن و چربی سوزی هستید یکساعت قبل و یکساعت بعد از ورزش چیزی بجز آب نخورید 

ولی در حین ورزش حتما آب بخورید که دهیدراته نشه بدنتون و چربی سوزی هم بالا بره 


چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

https://www.instagram.com/p/BugWzVNH9h2/?utm_source=ig_web_copy_link

حرکات شکم قدرتی#  

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

 قدرتی#  

   حرکات مخصوص شکم

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈
8

قدرتی#  

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

حرکات پهلو 

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈

چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈
1403

چه ساعتی از روز ورزش کنیم 

تو عکس بالا اشتباهی نوشته بعد از شهر منظور بعد از ظهره 

میتونید بعد از ظهر ورزش کنید یا ورزشتون و تقسیم کنید صبح هوازی و بعد از ظهر قدرتی انجام بدید 


چالش حذف شکر 👉🏼 چالش نوشیدن آب 👈🏼چالش زیبایی بخاطر چالش تا عید دیگه عضو جدید نمیگیریم 🌺 .  وزن اولیه ۸۲ وزن آخر و قبل بارداری ۴۹ وزن بعد زایمان ۵۶ هدف جدیددوباره  ۴۹  تقلید کار میمونه 🐒 میمون جزو حیوونه🤣🙈
1547
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

1599
1510
1550
1588
1479
1426
1593
1594
1587
1506
224
29
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   tnha_mlika  |  5 ساعت پیش
توسط   missalone  |  2 ساعت پیش