2733
2734

حالِ من خوب بود !

داشتم سرخوشانه در خیالم در جزیره ای با او زندگی می کردم، جزیره ای که خودم ساخته بودم، با آسمانی آبی و زمینی سبز و صخره هایی بلند و حیواناتی عجیب، من حتی صدای مرغان دریایی را هربار وسط رویاهام می شنیدم، بالای خانه مان یک اتاق شیشه ای بود تا شبها درآغوشِ هم ،کهکشان را نگاه می کردیم و بابوسه های عاشقانه ی یکریز ، می خوابیدیم .

ما برایِ هم بودیم ، توی همان خانه ی کوچک و نقلیِ جزیره ی خیالم ، و من برایش با عشق، روی یک چراغ ساده ، قورمه سبزی و آبگوشت می پختم و عصرها توی ایوان، دریا را نگاه میکردم ،شعر می خواندم ،موهای موج دارم را شانه میزدم و چند تا گل شمعدانی و یاس میگذاشتم لای موهام و تا آقایِ جزیره ام از درب خانه وارد می شد، مثل بچه ها می پریدم توی آغوشش . می بوسیدم و می بوسیدمش ، بعد همینطور که به چشمانم زل زده ،دستانم را آرام از شانه هاش باز می کرد و می گفت بانویِ خانه ام ،چای هست؟! من هم از خدا خواسته با ذوق ابروهام را بالا می انداختم و با عشوه می گفتم"بله که هست حضرتِ آقا!" بعد یک دانه دیگر ماچ می انداختم روی گونه هاش و درحالی که می خندید و می خندیدم ،باذوق می رفتم توی آشپزخانه تا برایش توی استکان کمر باریکِ طرح قاجار ،چای زعفرانی بریزم ، آنوقت سرم را برمی گرداندم و می دیدم دارد با دقت و عشق ، از پشت سر، مرا دید میزند و توی دلش چقدر خوشحال است که نسخه ی اورجینالِ مرا برای خودش دارد! من حواسم پرتِ نگاه مردانه و با جذبه اش شده و یکهو از استکان ،چای سرریز می شود و تا من می روم شیر کتری را ببندم ،او می خندد و میگوید "تو قرار نیست هیچوقت بزرگ بشوی دخترکوچولوی حواس پرت؟" و من می خندم و میگویم نه ! من هفتادساله هم بشوم باز هم همان دختربچه ی پنج ساله ی بازیگوشی ام که دلش آغوشِ جانانه ی تو را میخواهد حضرتِ آقا! . بعد یک قندان پولکی میگذارم تنگ استکان ها و میروم کنار دلش می نشینم تا باهم چای زعفرانی بنوشیم و از تماشای همدیگر و حرفهایی که قراراست بزنیم، کیف کنیم !

او جایی از جهانِ خیالم ،مال من است و تصمیم دارم یک جین بچه ی قد و نیم قد داشته باشیم و وقتی با دست های پر، از درِ خانه می آمد تو، از سر و کولش بالا بروند و هرکس چیزی بگوید و او کلافه بشود و بگوید "خانمِ خانه! بچه ها مشقشان را نوشته اند؟"

و بچه ها از هولِ مشقهایی که ننوشته اند متفرق شوند و من بخندم به سیاست پدرانه ای که دارد و بلد است چطور بچه ها را از سرِ بی حوصلگی های خودش بازکند ،بدونِ جنگ و خونریزی ! "

دنیا پر است از جزیره هایی که آدم ها، در آن ها خوشبخت و عاشقانه زندگی می کنند، جزیره هایِ دنج و آرامی که تویِ ذهن و خیالِ آدم هاست

با کسی که دوستش دارند ، و همانجور که می خواهند ...

حیف که نمیشود جزیره هایِ خیالی را از فکر و جانِ آدم ها بیرون کشید و به همه نشانشان داد ...

و گرنه آدم ها ، انگیزه های بیشتری برای زندگی داشتند، و گرنه جنگ ها ، کمتر می شد !

افسوس که واقعیت ،همیشه بی رحم است ،

و افسوس که ما نه می توانیم چای زعفرانیِ عصرانه ی عاشقانه بنوشیم ،

نه شب ها توی اتاقِ شیشه ای مان در آغوشِ هم ستاره ببینیم و بخوابیم ،

ما فقط در خیالمان ، برایِ هم بودیم ...


دقیقا اولش گفتم مگه همچین عشقی ام هست. بعد اخر متن دیدم بجز رویا چیزی بیش نیست و این درسته. 

واقعا کاش از این عشقا خدا نصیب میکرد

خدایا رضایم به رضای توخودت کاری کن که میدونی به صلاحمه و عزیزانم خوش حال میشن. 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هععععیییییی..پدرت بسوزه عاشقی😫😭😭😭😭

خیلیامون در حسرت عشق واقعی هستیم😔😔😔😔

خدایا رضایم به رضای توخودت کاری کن که میدونی به صلاحمه و عزیزانم خوش حال میشن. 
2728

همه ی دنیا بر پایه ی عشقه ولی ن صرفا همچین عشقایی

لطفا لایکم نکنید مگه اینکه سخنِ خیلی حکیمانه و گهرباری گفته باشم😁اگه مخالف نظر منی ریپلای نکن❤من آدم مهربونی ام فقط خسته ام میفهمی؟خسته!ولم کنین ولم کنیییییییییین😐☹😅
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز