2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

توسعه ورزش هاي همگاني با ارتقاي اميد، شادي و نشاط در جامعه حكم نوشدارو براي پيشگيري از هزينه هاي سرسام آور در زمينه درمان و كاهش آسيب هاي اجتماعي دارد. 

در توسعه ورزش همگاني هدف پرورش قهرمان نيست بلكه توسعه ورزش همگاني خود زمينه ساز ورزش قهرماني است اما نكته قابل تامل اثر ورزش در بهبود زندگي فردي و اجتماعي است. 

ورزش حلال مشكلات روحي و جسمي است اما متاسفانه فرهنگ ورزش كردن هنوز در جامعه به شكل مطلوب نهادينه نشده است و اگر مردم به اهميت ورزش پي ببرند ديگر در آمارها شاهد پايين بودن رتبه كشور در رده بندي شادي نخواهيم بود. 

ورزش با تضمين سلامت جسم و روح و تقويت شادي و نشاط در خانواده زمينه ساز كاهش آسيب اجتماعي نظير اعتياد، طلاق و خودكشي و عامل تقويت نشاط اجتماعي، پيشرفت و ترقي كشور است. 

هيجان و سرگرمي يكي از مهمترين علت ها و مولفه كشيده شدن جوانان در دام آسيب هاي اجتماعي است و ورزش همگاني يك سرگرمي هيجان آور و راهكار حفظ جامعه از گزند آسيب هاي اجتماعي نظير اعتياد و افزايش اميد افزايي و تقويت نشاط اجتماعي است. 

از لحاظ علمي نيز تاثير ورزش بر ايجاد روحيه شاد ثابت شده و به گفته كارشناسان هورمون اندورفين‌ مُسكن‌ هاي طبيعي و شادي آور بدن، از غدد مخاطي و هيپوتالاموس ترشح مي‌شود و عملكرد آن شبيه به مخدر است كه در زمان فعاليت بدني و ورزش كردن ترشح مي شود. 

پويايي، تقويت روحيه انتقادپذيري، كسب مهارت هاي ايستادگي و مقاومت در برابر رخدادهاي ناخوشايند و كسب موفقيت هاي اجتماعي از جمله ويژگي هاي افرادي است كه در ورزش هاي همگاني فعاليت دارند و تقويت اين ويژگي هاست كه آستانه تاب و تحمل فرد را بالا مي برد و از او يك فرد با نشاط مي سازد. 

رسانه با آگاه سازي و اطلاع رساني به آحاد جامعه نقش مهم در ترويج فرهنگ ورزش كردن و توسعه ورزش همگاني دارد كه بايد از اين ظرفيت رسانه براي وارد شدن ورزش همگاني در سبد هزينه اي خانواده ها و تقويت نشاط اجتماعي بيش از پيش استفاده كرد. 

داشتن نوآوري و خلاقيت، تغيير نگرش مسوولان ، فرهنگ سازي و اطلاع رساني به خانواده ها از اثرات مطلوب ورزش همگاني در لايه هاي مختلف جامعه در بسترسازي براي توسعه ورزش همگاني اقدامي مهم و اجتناب ناپذير است و بي شك ترغيب مادر خانواده به انجام فعاليت هاي ورزشي نقش موثر در سوق دهي فرزندان به ورزش هاي همگاني دارد. 

در استان سمنان نگراني هايي بابت ابتلاي مردم اين استان به افسردگي وجود دارد و بايد بپذيريم شادابي و نشاط در استان به شكل مطلوب نهادينه نشده و بايد براي تقويت نشاط اجتماعي تلاش كرد و يكي از راهكارهاي تقويت نشاط اجتماعي توسعه ورزش همگاني است. 

استان سمنان با جمعيت بيش از 702 هزار نفر حدود 37 هزار ورزشكار ساماندهي شده شامل بيش از 20 هزار مرد و بيش از 12 هزار ورزشكار زن فعاليت دارند. 

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

وا نتتون قطعه هنوز😫😫😫


کارما چه سوسول بازیه...؟!فقط اباالفضل بزنه کمرت به حق پنج تن...😑🤭                                                                                                        
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730