2733
2734
عنوان

خانمای مذهبی بیاین کمک لطفا

133 بازدید | 11 پست

سلام خانما من دوتا پسر تو زندگیم هستن که موندم بینشون یکیشونو دوست دارم ولی اون یکی شرایط بهتری داره تصمیم گرفتم چهله بگیرم که اگر خیره ازدواجم سربگیره.بنظرتو میتونم به نیت هر دوتا شون اینجوری بخونم که با هرکدوم که  خیره سر بگیره و ازدواج کنیم؟؟؟اینجوری نیتم درسته؟؟؟

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

میتونی نیت کنی بعد چهل روز اونی که به خیر و صلاحته خدا برات مشخص کنه

عزیزم فقط و فقط به تقواش فکر کن

امام صادق گفته اگر کسی برای تقوا با کسی ازدواج کنه بعد ازدواج مال و زیبایی و مقام بهش میرسه اما اگر برای مقام و مال زیبایی  ازدواج کنه بعد ازدواج این سه از بین میرن😑

تشاید تا چهل بگیری اونا دیگه منصرف بشن 

هر کدومو دوست داری و دلت باهاش جواب بده 

همیشه فکر می‌کردم بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها باشی. ولی حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدم‌هائیه که باعث می‌شن احساس تنهایی کنی.
عشق و علاقه صفر ینی ،کار شما مث قرعه کشی میمونه

عزیزم قضاوت نکن منم دوست داشتم با عشق و علاقه ازدواج کنم ولی شرایط یه جور دیگست انشالله برای شما یه ازدواج خوب با عشق و علاقه پیش بیاد.

2738
عزیزم قضاوت نکن منم دوست داشتم با عشق و علاقه ازدواج کنم ولی شرایط یه جور دیگست انشالله برای شما یه ...

ن من میگم شما ببین ب کدوم بیشتر علاقه داری اخه ایجوری نمیشه

زیادی خوبی کردنم تهش داستانه!!

ملاک ازدواج اخلاق و ایمان و به دل نشستن و علاقه‌.بحث یک عمر زندگیه بدون علاقه نمیشه وارد زندگی شد.قراره یک عمر باهاش هم خواب باشی‌‌ و وجودت باهاش یکی بشه.علاقه اصله.عاقلانه فکر کن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز