2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

من ب هیچ کدوم از این فال ها اعتقاد ندارم البته نظر بقیه محترمه ک اعتقاد دارن سوتفاهم نشه .ی فال بلدم واااقعاا راسته رد خور نداره فال روز هستش خیلی واقعیته بخدا

فقط یه ایرانی میتونه بعداز اینکه جواب آزمایشش رو گرفت و       سالم بود بگه:این همه خرج کردیم هیچیمون هم نبود😂😂😂  آقا اینایی که میخوان مشت بیارن از قبل ی ندا نمیدن که ما کف دست نبریم سنگ کاغذ قیچی بشه😂😂😂 توجه کردین وزارت بهداشت دیگه پیام نمیده سپردمون دست خدا😂😂
2738
نیت کردم عزیزم

انسانی خوشبین هستی و خیلی راحت گول ظاهر دیگران را می خوری و این هیچ خوب نیست. تو باید اطرافیانت را با محک تجربه آزمایش
کنی و نیک و بد را از هم جدا نمایی. سعی کن کمتر غصه مال دنیا و کم و زیاد آن را بخوری زیرا ارزش عمر و زندگی بیشتر از اینهاست. برای دستیابی به آرزوها و اهداف بزرگت باید از جان و دل مایه بگذاری. پس قبل از آنکه دیر شود اقدام کن.

گمان نکنید کارهای مهم به راحتی انجام می شوند و برای موفقیت نیازی به تلاش نیست. هیچ کاری را دست کم نگیرید. برای رسیدن به اهداف عالی باید صبوری پیشه کرده و نهایت تلاش خود را به کار ببرید.

از شکست خوردن نترسید و بدانید هیچ پیروزی بزرگی بدون شکست های پیاپی امکان پذیر نشده است. صداقت داشته باشید و ایمان به خداوند را فراموش نکنید. از فریب و ریاکاری پرهیز کنید که عاقبت خوشی نخواهد داشت.

اعتماد دیگران به شما در گروی صداقتی هست که نسبت به آن ها دارید، این اعتماد را از بین نبرید.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز