2737
2739
عنوان

نی نی یارهای عزیز

63 بازدید | 1 پست

سلام عزیزان 

من سالها بدون عضویت مطالب سایت رو دنبال میکردم و انصافا هم مطالب خ راهگشا بود، خصوصاً زمانی که دخترم نوزاد بود و مشکلات مشابه بچه های دوستان اینجا رو داشت، تجربیات مشترکشون رو میخوندم و ه بهم کمک میکرد و گاهی دونستن این تجربیات مشترک غم و غصه رو ازم دور میکرد و تا جایی که به خاطر دارم این سایت رو محلی برای دریافت پاسخ سؤالات بانوان در زمینه بارداری، فرزند آوری و کودک پروری میدونستم. ولی الان میبینم واقعا فضای تبادل نظر از این هدفها خ فاصله گرفته و کلا یه سمت و سوی دیگه پیدا کرده، ازتون خواهش میکنم با مسئولین سایت صحبت کنید و در سیاستگذاریهای سایت درمورد عضویت کاربران تجدید نظر و بازنگری کنید. 

واقعا پسر نوجوان 16 ساله در سایت مادر و کودک چه میکنه، مرد 27 ساله؟! دختر بچه 13 ساله؟! 🤨

اونم تو فضایی که دوستان با کمال آسودگی در مورد خصوصی ترین مسائل زناشویی شون به سخیف ترین شکل  ممکن تبادل نظر میکنن و میگن و میخندن! 

مسئولیت تأثیرگذاری منفی این مطالب برای کاربرانی از این دست بر عهده کیه؟ درفرض بهترین شرایط دختران مجرد سایت میان میگن ما با خوندن این مطالب و تجربه های تلخ کاربران از زندگی مشترک، از ازدواج متنفر شدیم! 

خواهش میکنم برای ساماندهی وضعیت اتاق تبادل سایت راهکاری بیاندیشید. 

گر مرد رهی میان خون باید رفت، از پای فتاده سرنگون باید رفت، تو پای به راه درنه و هیچ مپرس، خود راه بگویدت که چون باید رفت 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز