2726
عنوان

چطور زندگی بهتری داشته باشیم؟ 1

2554 بازدید | 9 پست

همیشه این سوال به ذهنتان آمده که چطور بعضی از افراد صبح ها با نشاط در خیابان، محل کار و دانشگاه قدم بر می دارند و فعالیت می کنند. افراد شاد و موفق راه هایی برای شروع یک صبح با نشاط را دارند. نکات زیر همگی توسط خود من اجرا شده و تاثیرش را در زندگی روزمره ام دیده ام. 


1. صبح را با رویا پردازی شروع می کنند. 

اولین کاری که افراد موفق و با نشاط بعد از خاموش کردن آلارمشان می کنند، رویا پردازی است. وقتی که از خواب طولانی شبانه بر می خیزید ذهن ناخودآگاه تان هنوز فعال است. پس زمان خوبی است که به اهدافتان فکر کنید. 


2. روتین منظمی دارند. 

بدن انسان از هیچ چیز مثل روتین و روند تکراری که هر روزه آن را انجام دهد، لذت نمی برد. افراد موفق از این راز خوب استفاده می کنند. می توانید نسبت به زمانی که در اختیار دارید، فعالیت های مختلفی را در روتین خود انجام دهید. مانند پیاده روی، خواندن اخبار، مدیتیشن، راز و نیاز و... 

این روتین پیشنهادی و کارآمد خود من برای شروع است؛ 

1. صورتتان را با صابون مخصوص یا ژل های شست و شو دهنده بشویید؛ 

2. مسواک زدن را فراموش نکنید. وقتی که می خوابیم بدنمان برای سلامت دهانمان ماده ای اسیدی ترشح می کند. اگر صبح در آینه به زبان تان نگاهی بیندازید ماده ای سفید رنگ سطح آن را پوشانده است. این ماده مانند مسواک عمل کرده و در طول شب دهنمان را از باکتری ها پاک می کند اما اگر آن را از بین نبرید باکتری ها وارد بدنتان می شود. نکته ی جالب دیگر این است که همین ماده باعث می شود دندان تان سفید شود. ؛ 

3. لیوانی آبی بنوشید. 

اولین ماده غذایی که وارد بدنتان می شود، سلامت بدنتان را در آن روز تعیین می کند. یک لیوان آب ولرم سیستم گوارشان را پاک سازی کرده و به شما انرژی می دهد. (افرادی که به یبوست مبتلا هستند از این روش جادویی دوری نکنند.) ؛ 

4. اگر می توانید به پیاده روی بروید اگر نه چند حرکت کششی و پریدن کمک می کند که خواب از سرتان بپرد و بدنتان برای صبحی با نشاط آماده شود. 


3. رخت خواب شان را مرتب می کنند. 

سخن معروفی است که  می گوید: «اگر می خواهید تغییر بزرگی در دنیا ایجاد کنید، اول از مرتب کردن رخت خوابتان هر روز صبح شروع کنید. » 

شما با این کار به مغز خودتان این پیام را می رسانید که وقتی من می توانم کار به این کوچیکی (که معمولا در انجام آن تنبلی می کنیم) را انجام دهم می توانم کار های بزرگ تری انجام دهم. به علاوه  فکر بازگشت به رخت خواب گرم و نرمتان دیگر به سراغتان نمی آید. 


4. روزشان را با صبحانه آغاز می کنند. 

بعد از چندین ساعت خواب بدن به آب و غذای مجدد برای فعالیت نیاز دارد. صبحانه مقوی می تواند سطح انرژی تان را بیشتر کند. می توانید میوه، خرما پنیر و نان، پنیر گردو و هر چه که دلخواه تان ایجاد می کند استفاده کنید. صبحانه قند بدنتان را تنظیم می کند و باعث پیشگیری از بیماری های مانند فشار خون بالا می گردد. پس از آن غافل نشوید. 


منبع: 

وبلاگ ناشناخته ها


Theunknowns.rozblog.com

تعداد رای : 6
نظرسنجی
بله، انجام می دهم.
3
50%
خیر، انجام نمی دهم.
3
50%

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

بنده از خواب که بیدار میشم انگار جهان روی سرم خراب شده و تا سه چهار ساعت تمام زندگی به تلخی برام میگذره و بعد سه چهار ساعت تازه انرژی مثبتی رو دریافت میکنم و به طور کلی خواب اثر بالعکسی روی من داره...با تشکر.

با دو قانون در این جهان هرگز به تفاهم نرسیدم، یکی خواب بود و آن دیگری زمان...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730