2703
2553

👍

 میش برای سالم به دنیااومدن نی نیم یک صلوات بفرستین؟ انشاالله حاجت روابشین به نکات زیر توجه شود: شماره۱ واقعی شد  ۱-به زودی در این مکان تیکر بارداری به مدت ۹ ماه نصب میشود.۲-انشاالله از آن تیکر تولد بچه هام تا یکسالگی نصب میشود.۳-ان شالله خداوند بهم دوقلو خواهد داد شاید هم ۳ قلو.هر تعداد فرزند قابل قبول است.حتی یکی.از دریافت نوزادان قبل از موعد تولد یا دچار خط و خش خوردگی یا هرگونه آسیب دیدگی معذوریم ۴-از شوخی های بیجا پرهیز شود نصب تیکر جدی است. ۵-عدم باور شما به این مساله تاثیری در نصب تیکر ندارد.۶-نصب تیکر با توسل به سرورم امام حسین ع انجام می شود.درصورت تمایل می توانید با ایشان تماس بگیرید و درخواست تیکر نمایید.همچنین می توانید از شعبه های دیگر نصب تیکر مانند شعبه علی اصغر ع و شعبه ابالفضل ع و ... درخواست نصب تیکر نمایید.۸-نامبرده بسیار سختی کشیده و داغ فرزند دیده است.از چشم داشت به بارداری و فرزند دار شدن وی به شدت پرهیز شود.حتی شما دوست گرامی.۹-تنها در صورتی مجاز به کپی امضای بنده می باشید که صرفا از موسسه امام حسین ع و یارانش و خانواده و پدرومادر و جد و فرزندانش درخواست نصب تیکر کرده باشید.در غیر اینصورت طبق قوانین کپی رایت با شما برخورد خواهد شد۱۰-خواندن هر روزه زیارت عاشورا تا ۴۰ روز از شرایط دریافت تیکر می باشد.۱۱-فرزند یا فرزندانی که  به واسطه ی این موسسه و سایر شعب دریافت شوند دارای گارانتی بی قید و شرط مادام العمر خواهدبود

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
2714

واااییی چه ارزونننن😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭

سخت است حرفت را نفهمند....سخت تر این است که حرفت را....اشتباهی بفهمند....حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد....وقتی این همه آدم حرفش را.....نفهمیده اند که هیچ ....اشتباهی هم فهمیده اند...👤دکتر شریعتی

مگه میشه این چیزارو فراموش کرد بخدا خیلی سخته همه چیز دوباره از فردا گرون میشه بخاطر بنزین تکلیف ماهایی که شوهرمون یه کار درست حسابی نداره وبچه داریم چی میشه اخه واقعا این انصافه.

وروزی آدمها یک بار برای همیشه از چشمانت می افتند....مهم نیست نسبتشان چقدر نزدیک است یا چقدر دور.....مهم اینست تا ابد هیچ حسی به آنها نخواهی داشت!!!
اینقدر ناشکری کردیم و از خوشیمون پشت سر خواهر شوور مادرشوور حرفیدیم  اینم خدا گذاشت کف دستمون

😂😂😂😂😂

مهم نیس درموردم چی فکر میکنن،،مهم اینه انقدرمهمم ک میشینن راجبم فکر میکنن😉☺
عزیزم ما ملت فراموشکاری هستیم این نیز بگذرد

اره واقعا

وروزی آدمها یک بار برای همیشه از چشمانت می افتند....مهم نیست نسبتشان چقدر نزدیک است یا چقدر دور.....مهم اینست تا ابد هیچ حسی به آنها نخواهی داشت!!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز