2733
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.زیاد گفتنش خوب نیست ها گفته باشم.درد سر داره

در تاريخ ٩٩/٩/٩ براي غربالگري رفتم خدارو شكر همه چيز نرمال و پسر قشنگم سالم بود😍💋
2728

لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

خدایی جز تو نیست تو پاک و منزهی و من از گمراهانم

 دعای حضرت یونسه وقتی تو شکم نهنگ بودن و نجات پیدا کردن

طریقه ی ختمشو نمیدونم

سلام

حضرت یونس علیه السلام مدت ها در میان قومش به ارشاد مردم پرداخت ولی در مدت سی و سه سال فقط دو نفر به او ایمان آوردند او هم قوم خود را نفرین کرد و خداوند به او وعده داد که در فلان تاریخ عذاب خود را بر آنان خواهد فرستاد  یونس از شهر خارج شد اما یکی از دوستانش در شهر ماند و مردم را از عذاب خدا ترساند و از آنها خواست توبه کنند و آنها که نشانه های عذاب وعده داده شده را دیدند  از ترس عذاب توبه و ناله کردند تا خدا عذابش را از آنان بر گرداند یونس به امید اینکه مردم نابود شده اند به شهر بازگشت و وقتی دید همه چیز عادی است و مردم به کارشان مشغول  عصبانی شد و شهر را بدون اجازه خداوند ترک کرد و با یک کشتی راهی دریا شد.

در بین راه ماهی غول پیکری به کشتی حمله کرد و به خواست خداوند متعال حضرت یونس را بدون اینکه به او آسیب برساند بلعید حضرت یونس وقتی به هوش آمد متوجه اشتباه خود شد و با ناله و تضرع به درگاه خداوند توبه کرد که توبه او در قرآن آمده است و بخشی از آیه به عنوان ذکر یونسیه مشهور شده است که علما و عرفا خواص بیشماری را برای آن نقل میکنند .

قرآن میفرماید : «وَذَا النُّونِ إِذ ذَّهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَن لَّن نَّقْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَن لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَک إِنِّی کنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ»؛ ذوالنون را ، آنگاه که خشمناک برفت و پنداشت که هرگز بر او تنگ نمی گیریم و در تاریکی ندا داد : هیچ خدایی جز تو نیست ، تو منزه هستی ومن از ستمکاران هستم.

ذکر یونسیه یعنی گفتن: «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین»

رسول خدا صلى الله علیه و آله وسلم : آیا به شما خبر دهم از دعایى که هرگاه غم و گرفتارى پیش آمد آن ادعا را بخوانید گشایش ‍ حاصل شود؟ اصحاب گفتند: آرى اى رسول خدا. آن حضرت فرمود: دعاى یونس که طعمه ماهى شد: «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین»

تأثير اين ذكر شريف يعنى: " لا إِلهَ إِلا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظّالِمينَ "در قالب سه جمله"فَاسْتَجَبْنا لَهُ" ،"وَنَجَّيْناهُ مِنَ الْغَم"ِّ،"وَ كَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنينَ". بیان شده که باید دقت بسزایی در آن داشت، به خصوص به جمله اخير كه مفاد آن عام است كه وعده فرموده، شامل همه مؤمنين است. (علامه حسن زاده آملی)

در روایت شریف هم،امام عليه السلام از آيات ياد شده استنباط همیشگی تأثير اذكار یادشده را براى ابد مى فرمايد كه اختصاص به مقام خاص و مورد مشخّص ندارند. هر كس براى نجات از غم به ذكر يونسى ذاكر باشد مشمول رحمت"و كذلك ننجى المؤمنين"مىشود، و به همين میزان در رهائى از خوف و مكر سوء و در روى آوردن دنيا و زينت آن به كريمه هاى ياد شده.

#ذکر_یونسیه

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.زیاد گفتنش خوب نیست ها گفته باشم.درد سر داره

ذکر خدا هس چرا دردسر داشته باشه ادم چ چیزای میشنوه اینجا خدایا

عاشق شدم ! عاشق مهربونیش  
2738
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.زیاد گفتنش خوب نیست ها گفته باشم.درد سر داره

وا آیه قرآنه چه دردسری 

لا حول ولا قوه الا بالله دخترم  به دستان پرمهر خدا سپردمت همیشه سالم و سرحال باشی عشق زندگیم دوستت دارم تعجیل در فرج آقا امام زمان یه صلوات بفرستین ان شاالله آقا برامون دعا کنن 
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.زیاد گفتنش خوب نیست ها گفته باشم.درد سر داره

چراعزیزم؟اصلا برای چه حاجتی خوبه؟بایدچندروز چه تعدادی گفته بشه؟چله داره؟

قسمت توهمین بوده که برسرت گذشته              نکن گلایه ازفلک این کارسرنوشته.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز