2737
2739

امروزه در همه جوامع سن بارداری افزایش پیدا کرده و به بالای 35 سال رسیده، بارداری در این سن با مشکلات و عوارضی روبرو هست  این موضوع ممکنه باعث نگرانی در خیلی از خانومای باردار در سنین بالا بشه و  اونها رو در مورد سلامت خود و جنینشون دچار استرس کنه.

با توجه به این موارد برای بارداری در سن بالا آزمایش هایی باید صورت بگیره تا خطرات و عوارض بارداری رو به حداقل برسونه.

آزمایش های مهم برای بارداری در سن بالا

تست چندقلویی

این تست که یکی از آزمایش های مهم دوران بارداریه با اندازه گیری هورمون های موجود در خون ریسک انواع نارسایی های کروموزومی تشخیص داده میشه و تا حدودی میشه با استفاده از این آزمایش از زود به دنیا اومدن نوزاد جلوگیری کرد.

سونوگرافی


شیوه ای رایج  برای مشاهده ی جنین در شکم مادره از آزمایش های مهم برای بارداری در سن بالا و همه سنین هست.

در سونوگرافی با ارسالبا بسامد های بالا یک تصویر از محیط داخل شکم بدست میاد که برای تشخیص زنده و سالم بودن جنین و همچنین تعیین جنسیت آن استفاده می شود

 اسکن گردن

از آزمایش های مهم برای بارداری در سن بالا که توصیه میشه در هفته 10 تا 14 بارداری انجام بشه اسکن گردن هست که باید به عنوان بخشی از غربالگری سندروم دان انجام بشه.

این آزمایش به شما اطلاع میده که جنین در معرض خطر ابتلا به سندروم دان قرار داره و یا در سلامت کامل  به سر میبره.


آزمایش پرزهای جفتی (cvs)

این آزمایش هم یکی دیگه از آزمایش های مهم برای بارداری در سن بالاست که با تحلیل روی یک نمونه  از ) انجام می گیره و بر روی نمونه هایی انجام میشه که توسط تخمک بارور شدن  و دارای ژن نوزاد هستند.

. این تست  کمک میکنه تا احتمال بروز برخی از بیماری های کوروموزمی مشاهده و بررسی بشه.




ممنون

تقصير شما بود كه زن ها آن قدر عوض شدند.وقتی شما مردها شروع کردید به گرفتن احساس امنیت، زن ها عوض شدند. آن قدر که امنیت را در پولِ شما دیدند، آن قدر که ترس از دوست داشته نشدن را با جراحی پلاستیك تاخت زدند، و ترس از تنها نشدن را با بچه دار شدن، و و و... عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر مردانه ای ست؛ وقتی زن ها شروع می کنند به ناز خریدن و ناز کشیدن، تعادل دنیا به هم می خورد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز