2737
2734

کتابی که میخوام بهتون معرفی کنم 

(دخترجان خودت باش)هست

🔴نام کتاب :دخترجان خودت باش

🔴نام نویسنده:ریچل هالیس

🔴موضوع :انگیزشی:رازهای موفقیت،خودپروری

🔴از پرفروش ترین های نیویورک تایمز 


در کتاب دختر جان خودت باش ریچل هالیس رازهای موفقیتش را به عنوان یک زن ،یک مادر شاغل کارافرین و نویسنده بیان میکند ودرمورد دروغ هایی میگوید که جامعه اطرافیان و حتی خودمان به خودمان تحمیل میکنیم و این دروغ ها زندگی و افکار ما را تحت تاثیر قرار میدهد

ادامه در پست بعد...

زیبایید،اما خالی هستید،برایتان نمیشود مرد...

درباره کتاب:

کتاب دختر جان خودت باش

لحنی طنز گونه و خودمانی دارد درک مطالبش اسان است و با قلمی روان در مورد مشکلات یک زن به عنوان همسر ،مادر ،و غیره صحبت میکند کل خودت باش دختر کتابى انگیزه‌بخش، دلچسب و دوست داشتنى است براى آنان که مى‌خواهند دست از باور کردن دروغ‌ها بکشند و تبدیل به خود واقعى‌شان شوند.

زیبایید،اما خالی هستید،برایتان نمیشود مرد...

درباره ی نویسنده :

ریچل هالیس، زاده ی 9 ژانویه ی 1983، سخنران انگیزشی، وبلاگ نویس،کارافرین  و نویسنده ی آمریکایی است. کتاب خودپروری او با عنوان «خودت باش دختر» بیش از هفده هفته در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار داشته است.

زیبایید،اما خالی هستید،برایتان نمیشود مرد...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

قسمتی از متن کتاب در مورد کتاب !

از همه چیز صحبت مى‌کنم: کشمکش‌هاى ازدواجم، افسردگى پس از زایمان و احساس‌هایى مثل حسادت، ترس، خشم، احساس زشت بودن، بى‌ارزش بودن و دوست داشتنى نبودن...

زیبایید،اما خالی هستید،برایتان نمیشود مرد...

قسمتی دیگر از کتاب (معرفی کتاب)

تا به‌ حال این فکر به‌ سرتان زده که آن‌ قدرها هم که باید خوب نیستید؟ که به‌ اندازۀ‌ کافی لاغر نیستید؟ که مادر بدی هستید؟ آیا این فکر به سرتان زده که لیاقت‌تان همین‌ است که با شما بدرفتاری شود؟ که هیچ ارزشی ندارید و هرگز به ‌جایی نخواهی رسید؟

تمامی این‌ها دروغ است.

دروغ‌هایی که توسط جامعه، رسانه‌ها، خانواده‌هایمان، یا صادقانه بگویم، توسط خود شیطان ساخته شده و تداوم یافته‌اند. این دروغ‌ها برای اعتماد به‌ نفس و توانایی‌های ما خطرناک و ویرانگر هستند. بزرگ‌ترین گناه این دروغ‌ها این است که اصلاً آن‌ها را نمی‌شنویم. ما به‌ ندرت دروغ‌هایی را که دربارۀ خودمان ساخته‌ایم می‌شنویم چون سال‌هاست که آن‌ها با صدای بلند در گوش‌هایمان نجوا می‌شوند و از این‌ رو شنیدنشان تبدیل به امری عادی شده است. حرف‌های نفرت‌انگیزی که هر روز بر سرمان آوار می‌شوند اما متوجه‌شان نمی‌شویم. در کتاب خودت باش دختر در می‌یابیم که تشخیص دروغ‌هایی که در مورد خودمان باور کرده‌ایم کلید تبدیل شدن به نسخۀ بهتری از خودمان است. اگر هم‌ زمان با علم به اینکه بر ناملایمات زندگی‌مان تسلط داریم بتوانیم مرکز اصلی آن‌ها را نیز پیدا کنیم آن‌ وقت است که می‌توانیم به‌درستی مسیرمان را تغییر دهیم

زیبایید،اما خالی هستید،برایتان نمیشود مرد...
2738
دانلود رایگانش رو دارید لینک بزارید؟

خیر  عزیزم من کتابش رو خریدم ولی شاید اگر سرچ کنید نسخه pdf هم داشته  باشه 

اگر قصد خرید داشته باشید اینی که من خریدم 38000تومان هست

زیبایید،اما خالی هستید،برایتان نمیشود مرد...

دوستان اگر کتاب رو قبلا مطالعه کردین 

 دوست داشتین درموردش نظر بدید تا بقیه استفاده کنن اگر نخوندین و سوالی درموردش دارید خوشحال میشم کمکتون کنم 


زیبایید،اما خالی هستید،برایتان نمیشود مرد...

تهیه میکنم عزیزم 

خوندم بهت میگم نظرمو

‏نظر همه محترم نیست! این یک سفسطه ساده لوحانه‌ست که میگه نظر همه محترمه، درستش اینه که «همه حق بیان نظرشون رو دارن» نه این‌که نظر همه محترمه..
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز