2726

کسی هست که از این طرح استفاده کرده باشه ؟؟اولش چقدر باید هزینه کنی تا وام بهت تعلق بگیره ؟؟؟ چقدر از کارساخت  باید پیش بره تا وام بدن ؟؟؟ 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
بله عزیزم اطلاعی داری 

نه گلم فقط ۵ یا ۶ سال پیش عموم همچین وامی گرفته بود اومدن نگاه کردن 

اگر کانال یا پیج لباس زنانه با قیمت مناسب سراغ دارین لینکشو بدین،براتون صلوات میفرستم.درخواست دوستی و ریپلای رو هم خیلی دوس دارم😍
شما خودت استفاده کردی از این طرح؟؟؟

من همین قد اطلاعات دارم که طرح هادی روستایی مشکلات مردم از جمله آسفالت راه ها وچیزای دیگر را انجام میدهد دیگه اطلاعی ندارم😁

طرح هادی و بافت روستایی

در تعریف این طرح می توان گفت که طرحی است که وظیفه ساماندهی و تغییر ساختار فیزیکی موجود و همچنین گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای کارکردهای مختلف را مشخص می کند. . کارکردهایی مانند مسکن، تولیدی، تجاری، کشاورزی، تأسیسات و تجهیزات و نیازهای عمومی روستا. این امر در قالب تصویب طرح‌های توسعه منطقه‌ای و طرح‌های هادی سکونتگاه‌های روستایی یا بخشداری صورت می‌گیرد. به نوعی می توان طرح هادی را مهمترین سند رسمی و قانونی توسعه و ساخت روستا در کشور دانست.

طرح های هادی روستایی از جمله طرح هایی است که با هدف ارتقای عمران و آبادانی مناطق روستایی تهیه و اجرا می شود. توسعه روستاها و حمایت از توسعه پروژه های عمرانی در آنها وظیفه اصلی طرح روستایی هادی است.

 از سال 1362 در کشور ما چنین طرح هایی تحت عنوان توسعه روستایی در یکی از مناطق روستایی شهرستان شهرکرد توسط وزیر مسکن و شهرسازی وقت اجرا شد. در سال های بعد به ویژه از سال 66 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با جدیت تمام این موضوع را دنبال کرد.


برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت املاک تعطیلات سر بزنید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز