2737
2734

منم خیلس داشتم رون و با سنم سلولیت بود کلی

الان دارم میرم باشگاه یه مدت واقعا خیلی خوب شدن خییییلی کم شده که دیگه زیاد پیدا نیست

آب زیاد بخور ورزش کن و وقتی میری حمام دوش میگیری رو پاهات آب سرد بریز

آلوئورا هم میتونی بزنی تاثیر داره

اینا کاراییه ک من کردم نتیجه دیدم

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731

از آنجایی که سلولیت چربی است، اضافه وزن باعث بیشتر شدن سلولیت می‌شود و اگر می‌خواهید بدانید بهترین روش درمان سلولیت چیست باید به دنبال انجام حرکات ورزشی مانند پیاده‌روی، دوی آهسته، شنا، یوگا و غیره باشید. به طور منظم ورزش کنید و سعی کنید این دوره زمانی سه بار در هفته و یا حتی بیشتر تکرار شود. با عرق کردن در حین انجام ورزش، مواد سمی را هم از طریق پوست خود دفع می‌کنید.

بهتر است چند حرکت ورزشی که به کاهش سلولیت بدن کمک می‌کند را بشناسید. در مورد این حرکات آنچه اهمیت دارد این نکته است که باید به تعداد زیاد و برای هر دو پا انجام شود. با انجام متداوم این حرکات آثار کاهش سلولیت بدن را مشاهده می‌کنید. ورزش کردن یک درمان قطعی سلولیت به شمار می‌رود.اسکوات پا باز: بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید و پنجه پا را رو به بیرون ببرید. زانوها را خم کنید و بالا تنه را به سمت پایین بکشید، فراموش نکنید که ستون فقرات شما باید کاملاً صاف باشد و شکم را هم سفت کنید. عضلات سرینی را سفت کنید، دوباره بالا بروید و بایستید.اسکوات پیستول یا تپانچه‌ای: بایستید و کمی پاها را از هم باز کنید. یکی از پاها را به سمت جلو بیاورید ولی زانو را خم نکنید. دو دست خود را به سمت جلو بیاورید و به هم برسانید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. بدن را به صورت نشسته درآورید و به پایین بیایید، وزن خود را روی پاشنه پا بیندازید. سپس مجدد با سفت کردن عضلات سرینی بایستید. این حرکت را برای هر دو پا و به تعداد زیاد انجام دهید.لانج به طرفین: بایستید و پاها را بیشتر از عرض شانه باز کنید و پنجه‌ها را به سمت روبرو قرار دهید. یکی از زانوها را با زاویه ۹۰ درجه خم کنید و سعی کنید با کشیدن بدن خود به سمت همین زانو، وزن بدن خود را روی همین پا بیندازید و پای دیگر را صاف نگهدارید و فراموش نکنید که عضلات سرینی را سفت کرده باشید. بعد از چند ثانیه بلند شوید، به وسط بیایید و به روی پای دیگر بروید.لانج به عقب روی استپر: استپر یکی از وسایل ورزشی است که کمی از روی زمین ارتفاع دارد تا به راحتی بتوانید روی آن رفته و سپس پایین بیایید. شما در خانه می‌توانید از یک چهارپایه کوتاه استفاده کنید. یک تا دو قدم جلوتر از استپر بایستید. یکی از پاها را روی استپر قرار دهید به صورتی که شست پا روی سطح و پاشنه رو به بالا قرار گیرد. زانوی دیگر خود را خم کنید و بدن را به سمت زمین بکشید به شکلی که هر دو زانو در زاویه ۹۰ درجه قرار گیرد. در نظر داشته باشید که زانو نباید از مچ پا جلوتر برود. عضلات سرینی را سفت کنید و وزن را روی زانویی که به سمت جلو خم شده و روی زمین قرار دارد، بیندازید. این حرکت را برای هر دو پا انجام دهید.

2738
منم خیلس داشتم رون و با سنم سلولیت بود کلی الان دارم میرم باشگاه یه مدت واقعا خیلی خوب شدن خییییلی ...

چه ورزشی عزیزم بدنسازی؟

لطفا یه صلوات بفرس واسه سلامتی و ظهور آقا امام زمان‌ (عج)                                  
اره

مال منم تازه داره میاد سلولیتم خیلی لاغر بودم از عید به اینور یهو چاق شدم پایین تننمم تپله واسه همین اینجوری شده میگم برم بدن سازی درس میشه؟ فک کنم دوچرخه هم خیلی خوب باشه بزنی 

لطفا یه صلوات بفرس واسه سلامتی و ظهور آقا امام زمان‌ (عج)                                  
مال منم تازه داره میاد سلولیتم خیلی لاغر بودم از عید به اینور یهو چاق شدم پایین تننمم تپله واسه همین ...

اره برو حتما

من دوچرخه زیاد میزنم

تو حموم هم آب سرد بریز رو پاهات

حرکتای پاهم که بهت میدن بزن 

اره برو حتما من دوچرخه زیاد میزنم تو حموم هم آب سرد بریز رو پاهات حرکتای پاهم که بهت میدن بزن&nbs ...


تو باشگاه دوچرخه زیاد میزنی؟ یا مثلا تو بیرون؟ سلولیت تو خیلی زیاد بود؟ کامل رف؟  چند ماه رفتی باشگاه تا کامل رف ؟خیلی غصه میخورم چاق نشده سریع سلولیت گرفتم ولی زیاد نیس میگم تلاش کنم میره مجردم هستم میگم بعدا نامزد کردم خجالت میکشم جلو یارو😑

لطفا یه صلوات بفرس واسه سلامتی و ظهور آقا امام زمان‌ (عج)                                  
تو باشگاه دوچرخه زیاد میزنی؟ یا مثلا تو بیرون؟ سلولیت تو خیلی زیاد بود؟ کامل رف؟  چند ماه رفتی ...

اره زیاد دوچرخه میزنم باشگا

نه زیاد نبود

۴ماه ک رفتم خیلی خوب شد

اصلا خجالت نکش 

من خودمم نامزد دارم ولی نه با ترک و نه با سلولیتایی ک داشتم مشکل نداشت نبایدم داشته باشن

کسی ک تورو بخواد کاری ب این چیزا نداره


اره زیاد دوچرخه میزنم باشگا نه زیاد نبود ۴ماه ک رفتم خیلی خوب شد اصلا خجالت نکش  من خودمم ن ...


ممنون گلمم ک جواب دادی 😘😘😘🙏🙏

خیلی امیدوارم کردی انگیزم بیشتر شد😍😍😍

لطفا یه صلوات بفرس واسه سلامتی و ظهور آقا امام زمان‌ (عج)                                  
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز