2703
2553
عنوان

**همه چیز درباره دبـــی **

| مشاهده متن کامل بحث + 433072 بازدید | 3417 پست
عشق سبز من جمعه دارم میام . ولی اصلا فکر نمیکردم اینقدر سخت بگیرن ...اخه من از چند تا اژانس سوال کردم گفتن اکثر رستورانها باز هستند اینطوری توی اون هوای گرم یه کم سخته !!!

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷


درباره خرید
خرید مناسب و در نتیجه رضایت مندی شما از خرید در دبی بستگی به اطلاعات شما از اماکن خرید و زمان و نحوه خرید دارد.
بهتر است پوشاک مارک دار را از نمایندگیهای معتبر آن که دارای قیمت یکسان می باشند، خریداری نمایید. با توجه به کنترل شدید، اغلب کالاها با مارک های معروف، اورجینال یا تحت لیسانس می باشند.
در صورت تمایل به خرید کالاهای بدون مارک خاص و یا ارزان قیمت(که تضمینی بر کیفیت آنها نیست)، به فروشگاههای بزرگ مانند کارفور(واقع در طبقه دوم سیتی سنتر) و... و یا بازارهای سطح شهر مانند: میدان جمال، بازار الراس، بازار مرشد، بازار ادویه، بازار طلا، و خیابان الفهیدی و برخی فروشگاههای ایرانی مراجعه نمایید.
در فروشگاههایی که سیستم کامپیوتری( بارکد ) ندارند، چانه زدن رایج است و می توانید تخفیف قابل ملاحظه ای دریافت نمایید. چانه زنی یکی از فرهنگ های سنتی تجارت در امارات است و در بازارها همچنین امری قابل قبول محسوب میگردد.

*****
درباره مراکز خرید
مراکز خرید در دبی دارای طراحی های زیبا می باشند و به عنوان یکی از جاذبه ای این شهر می باشد. در فصل تابستان می توان باسیستم تهویه مطبوع آن از گرمای هوا در امان بود.
در بیشتر این مراکز خرید، رستوران یا غذاخوری هایی وجود دارد که انواع غذاها را سرو می کنند. همچنین مکانهایی برای بازی کودکان اختصاص داده شده است.
در زمان فستیوال خرید دبی و فستیوال تابستانی، مراکز خرید بزرگ مکان برگزاری برنامه های سرگرم کننده می باشند که طرفداران بسیاری دارد. همچنین در ماههای تابستان قرعه کشی و اهدای جوایز انجام می پذیرد که شاید شما برنده آن باشید.
لیست تعدادی از مراکز خرید

سیتی سنتر دیره Deira City Center

کارفور Carrefour

ال غریر سیتی Al Ghurair City

برجمان Burjman

لامسی پلازا Lamcy Plaza

اوت لت مال Out Let Mall

مرکاتو Mercato

فری شاپ فرودگاه Airport Duty Free

وافی سیتی Wafi City

مدینه جمیرا Madinat Al Jumeirah

ابن بطوطه Ibn Battuta

تاون سنتر Town Centre

فستیوال سنتر Festival Center

ویلیچ سنتر Village Center

امارات مال Mall Of The Emirates

طوار سنتر Al Tawar Center

دراگون مارت (بازار چینی ها) Dragon Mart

ریف مال Reef Mall

پالم استریپ Palm Strip

اسپینس Spinneys

شویترام ‍‍‍Choithram

سنچوری مال Century Mall

تویین تاورز Twin Towers

صحاری سنتر Sahara Center

مگا مال Mega Mall

فروشگاههای خیابان شیخ زاید Sheikh Zayed Street

*****

لیست برخی از فروشگاههای ایرانی

دی تو دی Day To Day

گراند مارت Grand mart
کیمیا Kimia
انصارمال Ansar Mall
القبائل Al Kabael


2456
پارک ابی وایلد بادی

یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته ترین پارک آبی دنیا در انتظار شماست. این پارک با مساحتی حدود 5 هکتار مابین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد. پارک آبی Wild Wadi به شکلی طراحی گردیده تا ساعتهای مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید. این پارک با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند، بازدید کنندگان را قادر میسازد تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. طراحی هنرمندانه وسیله ها شامل هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک، هیجان فوق العاده ای را برای تمامی سنین به همراه می آورد. شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید. این سرسره بلندترین و پر سرعترین سرسره دنیا (بغیر از آمریکای شمالی) می باشد که یک سقوط نفس گیر 33 متری همراه با یک آبشار عمیق را برای شما خلق می نماید. این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است. نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گردیده تا این پارک آبی، جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.
پارک ساحلی جمیرا

پارک ساحلی جمیرا یکی از پارک‌های دبی ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی است. پارک ساحلی جمیرا با وسعتی در حدود ?? هکتار در خیابان ساحلی جمیرا واقع گردیده‌است. این پارک بسیار محبوب می‌باشد. دریای لاجوردی، درختان نخل، یک ساحل طویل و باریک، باغ‌ها و چمنزارهای زیبا و وسیع، محیط دلپذیری را برای سکنه و گردشگران بوجود آورده‌است. محل‌هایی برای طبخ ، زمین مخصوص والیبال و کیوسک‌های فروش غذا ونوشیدنی از دیگر امکانات این پارک می‌باشند. نیروهای نجات غریق در طول ساعتهای مجاز برای شنا کردن (? صبح تا ? بعد از ظهر) در کنار ساحل حضور دارند.
نظرات :
دبی مال :

دبی مال بزرگترین پاساژ جهان است که روبروی برج دبی ، بزرگترین برج جهان واقع شده است . روبروی درب ورودی امارت مال رقص فواره های زیبایی است که هر روز حدود ساعت 7 آغاز می شود که دیدنش خالی از لطف نیست. قسمتی از این پاساژ توسط آکواریوم های زیبا احاطه شده است. در دل این پاساژ غول پیکر منطقه سردی وجود دارد که پوشیده از برف مصنوعی است و تنها محلی است که در دبی که شما سرما را احساس می کنید . دمای این محل به راحتی به زیر صفر می رسد و شما نیاز به پوشیدن لباس گرم دارید. این مکان پیست اسکی مصنوعی دبی است گه در نوع خودش بی نظیر است.
پارک ساحلی الممرز :

پارک ساحلی الممزر یکی از پارک‌های دبی ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی است. این پارک با مساحتی حدود ۱۰۶ هکتار در منطقهٔ الحمریة بعد از اسکله الحمریه قرار دارد. این پارک وسیع شامل چهار ساحل، دو استخر، زمین بازی ویژه کودکان، چمنزارهای گسترده و درختان و بوته زارهای فراوان می‌باشد که تفرجگاه آرامی را بوجود آورده‌اند. این پارک بویژه در روزهای جمعه بسیار شلوغ می‌باشد ولی ازدحام جمعیت به دلیل وسعت زیاد پارک به چشم نمی‌آید. یک آمفی تاتر بزرگ نیز در این پارک وجود دارد.سواحل این پارک مجهز به سرپناه، اطاق‌های مخصوص تعویض لباس و دوش می‌باشند. افراد نجات غریق نیز در تمامی طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. کیوسک‌هایی در کنار سواحل، غذا، نوشیدنی و برخی دیگر از مایحتاج زایرین را وجود دارد.آلاچیق هایی مجهز به وسایل آشپزی و محل طبخ باربی کیو به متقاضیان کرایه داده می‌شود. هر زایر می‌توانید با اتومبیل شخصی وارد پارک شود.
2714
تور صحرا :

تور صحرا (Safari) یکی از معروفترین تورهای دبی است. هدف اصلی در ارائه این تور، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به بازدیدکنندگان می باشد. مدت زمان این تور می تواند بین چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رایج ترین تور شما حدود ساعت 3 یا چهار بعدازظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (4WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازید. سپس به یک کمپ می رسید که بصورت سنتی ساخته شده است. صرف شام، نوشیدنی، استفاده از بوفه کامل، موزیک و رقص عربی در زیر آسمان زیبا کویر و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسیله حنا از برنامه های این بخش می باشد. این تور با بازگشت در حدود ساعت 10 شب پایان می یابد. امکانات شامل گشت با خودروهای 4WD، 20 دقیقه رانندگی بر روی شن، اسکی بر روی شن (از 100 درهم)، لوازم عکاسی، شتر سواری، رقص عربی، بار، نقاشی با حنا، قلیان، قهوه خانه عربی، خیاط محلی، نوشیدنیهای سبک (چای، قهوه و آب معدنی) و رستوران میباشد. شروع به کار از ساعت 9:30 صبح است
اتوبوس شگفت اور :

این تور برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه می شود. شما سوار بر یک اتوبوس می شوید، ابتدا گردشی در شهر خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی این خور می پردازید. داخل این اتوبوس به امکانات مختلفی از جمله سیستم برودتی مجهز گردیده است. جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری نیز در این اتوبوس تعبیه گردیده است. یک راهنما در طول سفر اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد.
سیاره سحر امیز دبی :

یکی از محبوبترین محل ها برای کودکان در دبی، سیاره سحرآمیز درمرکز خرید سیتی سنتر می باشد. البته وجود بازیهای ویدئویی متعدد در اینجا، سایر سنین را نیز به خود جلب می کند.
این شهر بازی در مرکز خرید معروف سیتی سنتر قرار دارد. این مجموعه مورد علاقه بسیاری از خانواده ها و کودکان آنها می باشد.چرخ و فلک ، تاب گردان، قطار برقی، اتومبیل سواری و بازیهای ویدئویی و الکترونیکی گوناگون از جمله امکانات این شهر بازی میباشد
برج خلیفه دبی :

برج خلیفه آسمان خراشی است که در شهر دبی قرار دارد. این برج با ۱۶۰ طبقه و ارتفاع ۸۲۸ متر (به گفته سازندگان این برج ارتفاع برج خیلفه تا نوک آنتن آن به بیش از یک کیلومتر می ‌رسد هر چند تا کنون ارتفاع واقعی این برج اعلام نشده ‌است چرا که با اصرار اماراتی‌ ها طول این برج در زمان ساخت افزایش یافت و از اعلام اولیه فراتر رفت)، در حال حاضر عنوان بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر را به خود اختصاص داده‌است. برج خلیفه در روز چهارم ژانویه ۲۰۱۰ گشایش یافت. این برج در خیابان شیخ زاید در دبی واقع شده و دارای بخش‌هایی با کاربردهای تفریحی، مسکونی، تجاری و اداری می‌ باشد و بخشی از آن نیز به عنوان هتل درنظر گرفته شده‌ است. گل صحرایی اصلی ‌ترین ایده‌ ی طراحی برج دبی را به معماران آن داده ‌است. این طراحی نه تنها از نظر شکل فیزیکی نیروی وارده توسط باد در طبقات آخر را مهار می‌کند، بلکه به ساکنان هر کدام از طبقات نمایی منحصر به فرد و بدون اشراف به سوی سایر واحدها می‌ دهد ، همچنین استفاده از طاق در نمای برج نشان دهنده الهام گرفتن طراحان برج خلیفه از معماری اسلامی است
پارک خور :

پارک خور یکی از پارک‌های دبی ویکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی است. �پارک خور� در بخش بر دبی و در ساحل خور دبی قرار دارد.در اینجا شما می‌توانید رفتن به یک ییلاق را تجربه کنید. چندین هکتار باغ، اسکله‌های ماهیگیری ، مسیرهای ویژه دو و پیاده روی، محل‌هایی برای طبخ بریانی (باربی کیو)، مناطق ویژه بازی بچه‌ها، رستوران‌ها و کیوسک‌ها فروش غذا و نوشیدنی از جمله امکانات این پارک می‌باشند. یک آمفی تاتر بزرگ نیز وجود دارد که محل برگزاری کنسرت‌ها در زمان تعطیلات عمومی و موقعیت‌های خاص می‌باشد. در طول ۲٫۳ کیلومتری پارک در امتداد خور، یک ماشین کابلی، به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا سوار بر آن (در ارتفاع ۳۰ متری از سطح زمین) به تماشای پارک و خور دبی بپردازند. در نزدیکی ورودی شماره یک پارک نیز یک شهرکودک و یک موزه برای کودکان قرار دارد. در ورودی شماره ۲ نیز بازدیدکنندگان می‌توانید یک موتورسیکلت چهارچرخ به مبلغ ۲۰ درهم برای یک ساعت گردش در پارک اجاره کنند. در اینجا دوچرخه سواری ممنوع می‌باشد ولی اسکیت سواری مجاز است.

هتـلها:

**هتل سیتی سیزن دبی **
4 ستاره

93 درصد از مسافرین این هتل را پیشنهاد می دهند
امکانات:
امکانات ویژه کودکان :
امکانات تفریحی :
استخر : - جکوزی - استخر روباز - سونا
اتاق های ویژه : - اتاق و امکانات برای معلولین - اتاقهای VIP
امکانات ورزشی: - مرکز بدنسازی
خدمات: - خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - فکس و کپی - مرکز تجارت
سایر امکانات: - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - انبار بار و چمدان - تهویه

هتل City Seasons Hotel Dubai، در قلب شهر دوبی واقع و در مجاورت مراکز تجاری، آبنمای دوبی و جاذبه های دیگر شهر قرار گرفته است. این هتل مدرن از 180 اتاق و سوئیت تشکیل شده که هریک از مبلمان راحت و امکانات رفاهی بسیاری برخوردار میباشند. میهمانان میتوانند در رستوران ویژه هتل به صرف خوراکهای تایلندی بپردازند و یا در کافی شاپ هتل، غذای سبک و نوشابه میل نمایند.
هتل، تا فرودگاه بین المللی دوبی، با ماشین 10 دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری City Centre، 5 دقیقه فاصله دارد.
**هتل رز ریحانا. بای**
4ستاره

100 درصد از مسافرین این هتل را پیشنهاد می دهند
امکانات:
امکانات ویژه کودکان : - سرویس نگهداری کودکان
امکانات تفریحی :
استخر : - جکوزی - استخر روباز - سونا
اتاق های ویژه : - اتاقهای VIP
امکانات ورزشی: - مرکز بدنسازی
خدمات: - خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت
سایر امکانات: - رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - محل مخصوص کشیدن سیگار

این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.میهمانان عزیز، با آبتنی در استخر و استفاده از سونا و جکوزی هتل؛ دمی را به آرامش سپری کنید.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.این هتل دارای 482 اتاق می باشد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز