2726
عنوان

هزینه های میلیاردی عروسی های مجلل

383 بازدید | 26 پست

سلام بچه ها..دیشب یک عروسی بودیم بیش از ده مدل غذاهای ایرانی و فرنگی سرو شد..انواع نوشیدنی ها و دسرها و سالادهایی که اصلا اسمشونم نشنیده بودیم..انقد زیاد بودن گیج شده بودیم از کدوم تست کنیم..سراسر تالار باغ با گل های سفید و بنفش تزیین شده بود و شمع...وای وای نگم براتووون از کیک عروووسی..۱۲طبقه بوددددددددد...سرویس جواهر عرروووس که هوش از سره هر مهمانی میبرد خیلی خاص بود که از اطرافیان شنیدم ۲۶۰میلیون خریداری شده...بچه ها فرق اینا با عروسهایی که حتی نمیتونم یک حلقه بخرن چیه؟؟چرا باید اینهمه تبعیض وجود داشته باشه..یک نفر با ازدواجش صاحب تاج و تخت بشه و یک نفر انقد بداقبال...نظرتون درباره عروسی های مجلل چیه؟؟من خودم مخالفم چون یکسری ها میبینن و خودشون نمیتونن افسوس میکشن از ته دل..خیلی گناه دارن..


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پیشونی سفیدن....دارن استفاده میکنن اقبالشون بلند بوده .والا

شاید ما جای دیگری مُرده ایم؛اینجا جهنم ماست!🤔  ..هرچقدر حرفاى دلت بيشتر ميشه و دلت پرتر،همونقدر ساكت تر میشی وكم حرفتر                                  
2728

عزیزم دارن خرج میکنن دیگه. 

خانومایی که زندگی زناشوییتون سرد شده حتماااا یه سر به تاپیک اسکرین شات پیام های  منو شوهرم بزنید و فایل صوتی کلید مرد دکتر حبشی رو دانلود کنید و گوش کنیدو عمل کنید بهش و عشقو برگردونید به خونه هاتون❤ برای همه چیز درمانی هست به جز مرگ پس هرگز نا امید نشید❤😍❤
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز