2726
عنوان

میخوام درددل کنم

65 بازدید | 3 پست

زندگیم شبیه باتلاقی که مجبورم توش بمونم گیر کردم. بخاطر خانوادم با همسرم میسوزم و میسازم‌ هر جوری میخواد با من رفتار میکنه ب خانوادم بی احترامی می کنه سرده به زور میاد خونشون اما یکسره میگه بریم خونه بابام اینا بگو و بخند کن و احترام بذار و کمک کن تو کارهاشون. عاشق بچه ام اما سه سال که چون اون نمیخواد بچه دار نمیشیم. خانوادم دوست ندارن من طلاق بگیرم. از طلاق می ترسیم. همش میگن تو کوتاه بیا‌. زن باید بسازه. تو خوب باشی اونم خوب میشه. من که چیزی ندیدم. فقط دارم بهشون خوبی میکنم و بدی میبینم. حرفهایی شوهرم بهم میزنه که مخم سوت میکشه. ولی چیزی نمی گم تا بهش برنخوره. به پدر و مادر و برادرم و مرده و زنده م فحش میده فحش ناموسی. هیچ کاری دلش نمیاد برای من بکنه اما با کله برای خانوادش میره. جونش هم میده. قشنگ یه پسر بچه ۴ ساله لجبازه. به گوه خوردن افتادم تو این زندگی. ولی چیکار میتونم بکنم. مجبورم بخاطر خانوادم که دیوانه وار عاشقشونم و غصه نخورن و بخاطر اینکه خانوادم دشمن شاد نشن با این نره خر بی فرهنگ و بی شخصیت و لات بی سروپا که ۸ ماه هم ازم کوچیکتره توسری خورشم و اون خانواده داغونش که مدام پر میکننش و فامیلاش ک بمن بی احترامی میکنن و کلا کاری جز غیبت بلد نیستن بسوزم و بسازم و دم نزنم. 

خدایا شُکرت که من مامان یه نی نی سالم و صالح و زیبا شدم💪😍

باهاشون کات کن خب وقتی بی لیاقتن

خدایا به من صبری بده تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر دهم و اراده ای ده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم و درکی که تفاوت این دو را بفهمم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

این اشتباه محض برو خونه بابات و‌جدی باش وازش بخواه بیاد مشاوره سوختن و‌ساختن اشتباه صدرصد ی هس ک‌نابود میشی برو‌حتی اگر خانواده ت کمک‌ت نباشن ی تپه بجنگ‌و‌این زندگی رو‌درست کن بنظر من زن نباید تن به ذلت و‌خواری بده بعدشم بگه سوختن‌و‌ساختن‌،،،،،سوختن‌و‌ساختن یعنی تن به ذلت دادن  اگر الان‌صدات در نیاد اخرش ی جایی میذاری و‌میری

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز