2733
2734
عنوان

شن ریزه های زیر چشم😤😤😤😢😢😢

10723 بازدید | 23 پست

کی ها مثل من زیر پلک شون دانه های خیلی ریز دارن درمان کردید؟؟؟ 

میدونم ک علت بوجود اومدنش خشکی چشم،مالیدن چشم ها و تعریق هست 

شهامت میخواد سرد باشی ولی گرم بخندی...

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
سفیدن ؟ میلیا اسمش اگ اشنباه نکنم

ن میلیا نیستن منم فکر میکردم میلیا هست ولی فهمیدم نیست و الان فهمیدم مال خشکی مجرای اشکمه

شهامت میخواد سرد باشی ولی گرم بخندی...
2738

 

محصولاتی که لایه برداری و گردش سلولی را افزایش می‎دهند، باعث نرم و لطیف شدن پوست شده و در نتیجه از ایجاد میلیا جلوگیری می‎کنند. از اسکراب‎های ملایم استفاده کنید که بدون خشک کردن پوست، کار لایه برداری را انجام دهند. پس از اینکه مقداری صورت را مرطوب کردید، اسکراب را روی صورت بزنید و با حرکات ملایم و به صورت دورانی پوست را ماساژ دهید. چند دقیقه کافی است تا پوست تمیز و لطیف شود.

محصولاتی که حاوی گلیکولیک اسید و رتینول هستند نیز در از بین بردن میلیا موثر هستند. با اینکه این محصولات بی خطر هستند، اما برای استفاده از آن ها در اطراف چشم که پوست نازک تر بوده و احتمال تحریک پوستی بیشتر است، باید کمی احتیاط کنید.

گلیکولیک اسید به شکل کرم یا ژل‎های بدون نسخه در غلظت 20 درصد یا کمتر موجود است. استفاده مداوم از این آلفاهیدروکسی اسید در دوزهای پایین باعث می‎شود لایه برداری طبیعی پوست بدون ایجاد هرگونه تحریک افزایش یابد. محصولات ای سی گلیکولیک سسدرما در انواع مختلف و با غلظت‎های متفاوت، برای این کار بسیار مناسب هستند.

رتینول نیز یکی دیگر از ترکیبات ریشه کن کننده میلیاست. استفاده روزانه از غلظت‎های کم این ماده به طرز ملایمی باعث افزایش افزایش تولید سلول های پوستی می‎شود. برای افرادی که دارای پوست حساس هستند، بهتر است یک شب در میان، یک لایه نازک از محصول را به پوست زده شود تا پوست به آن عادت کند. به خاطر داشته باشید که همیشه از کرم شب استفاده کنید تا از خشکی و تحریکات پوستی جلوگیری شود. برای استفاده از محصولات حاوی رتینول با پزشک خود مشورت کنید.

میلیا (دانه های سفید دور چشم) چیست و چگونه درمان میشود ؟

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز