2726


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه قسمت رنده هست مخصوص ورقه کردن سیب زمینیه با اون سیب زمینیهاتو ورقه کن بریز تو اب یه فنجون یخ قالبی بریز سه تا قاشق سرکه و یه قاشق بکینگ پودر بذار یک ساعت بمونه بعد از اب درشون بیار بدون شستن بریز تو آبکش خوب خشکشون کن و با روغن داغ سرخشون کن میشه عین بیرونیا عالی 

😍آه باران باران    شیشه پنجره را باران شست    از دل من اما چه کسی یاد تو را خواهد شست؟؟😍
2728
یه قسمت رنده هست مخصوص ورقه کردن سیب زمینیه با اون سیب زمینیهاتو ورقه کن بریز تو اب یه فنجون یخ قالب ...

بکینگ پودر واسه چیه؟

خدایا شکرت... برای دستان کوچکی که خبر از بزرگی تو دارد ...🤱🏻

چیپس فی نفسه بد نیست. بدن ما آدما به صورت طبیعی عاشق چیپسه و دست خودمون هم نیست واقعا. اما همین ولع رو برای خوردن یک هلو خوشمزه نداریم. بدن ما اشتباه نمیکنه. اشتها ما رو به سمت غذاهایی می برن که انرژی بیشتری دارن. 

اما عیب واقعی چیپس در روش تهیه اون هست. سعی کنید همیشه برندی رو بخرید که از بهترین روش برای تهیه چیپس استفاده می کنند. برندهای معتبر چون جا افتادن از مواد شیمیایی برای بهبود رنگ چیپس ها استفاده می کنند که اصلا سالم نیستند. 

ما خودمون کشاورز هستیم و با سیب زمینی خودمون چیپس درست می کنیم. بخاطر همین نیازی به استفاده از مواد شیمیایی برای بهبود رنگ نداریم. چون بهترین سیب زمینی رو داریم استفاده می کنیم. می تونید برای خرید به این آدرس بیاید. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز