2737
2734

من با یکی از آشناها وارد ارتباط اشنایی شدم واسه ازدواج به مدت  ۶ ماه باهمم بیرون نرفتیم فقط در حد چت ، اخلاقامون باهم نساخت و من واقعا تو این مدت ۶ ماه نابود میشدم ایشون درون گرا و من برونگرا ، و به ایشون گفتم ما بدرد هم نمیخوریم تا اینکه ایشون خارج رفتن با یک call video بهم تماس گرفت داشت با من صحبت میکرد عمدی صدای من گذاشت خانوادش بشنون  اما من به رو خودم نیوردم فهمیدم  ، بعدش واتساپشون پاک کردن که من با ایشون در ارتباط نباشم منم خطم عوض کردم به خاطر کارشون اما ۸ ماه که ارتباطی نداریم اینستا من رو هک کردن ، و من از تلگرام و اینستا افرادی فرستاد واسه امتحان کردنم که دوستاش بودن اما شناختم ، جوابی به هیچ کدوم ندادم ، خانوادش از اشنایی ما با خبرن اما با این منوال به نظر شما تا اومدنش به ایران میخواسته من امتحان کنه که در نبودش با کسی دیگ دوست میشم یا نه یا خیانت میکنم؟ و یا ایشون قصدش جدیه برای ازدواج؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2738
آدم دیوونه میکنن همش وجودشون  پر از ابهام


گلم ممکنه آدم شکاکی باشه،اصلا وقتی رابطه اتون تموم شده چرا این کارهاای عجیبو میکنه،بهتره تا جاییکه میتونی ازش فاصله بگیری،این حرکتها نشانه دوست داشتن نیست.

آدمی را آدمیت لازم است ، عود را گر بو نباشد ، هیزم است
پس شکاکیت امتحان کردناش چیه🤣

اتو بگیره ازت که پاک نبودی و اینا و راحت تر بکشونتت ، بعضی ها مریضن توی ذهنشون بارها باهات رابطه داشتن و یه دفعه میخوان واقعیش کنن، من تا تهش رفتم باور کن هیچی به هیچی.

ریپلای رو بیشتر از لایک دوست دارم 
وای بهشون پس خداشکر که جدا شدم 

انقد میره میاد اینکارارو میکنه که دیوانه بشی. حتی به بازی هاش معتاد میشی، هرکی زنگ بزنه فکر میکنی اونه، اوضاع خوبی نبود واسم، من اشتباه کردم باهاش وارد رابطه شدم بهم دارو داد و بیهوش شدم خیلی اوضاع بدی بود، خیلیییییییی ، امیدوارم ایشون اینجوری مریض جنسی نباشن 

ریپلای رو بیشتر از لایک دوست دارم 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687