2726
عنوان

حاجتاتون بگیدتا باهم دعا کنیم

153 بازدید | 20 پست

هر کی اومد تاپیک ردیف پشت سر هم نفرات   رو لایک کنه و صلوات بفرسه براش حاجت همگی روا 


التماس دعا همگی

خدایا متاسفم برای تمام لحظاتی که ناامید شدم و تو حاجتم را  دیرتر براورده کردی تا کمی بیشتر در کنارت باشم و اکنون که بی قرار تر از هر لحظه صدایت میکنم تو زودتر اجابت دعایم را نزدیک کن تا از شادی غرق در شکر گزاری تو شوم...واسه حاجت رواییم 💖سه تا توحید 💖بخون لطفا...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

جد از شوخی خوشبختی همه جوونا و خودم. و اینکه جلسم ب خوشی تموم بشه ت برم سر خوکه زندگیم. و سلامتی پدر و مادرم و سلامتی مادرشوهرم بخاطر بیماریش.. 

شوهر میخوام 

من دیگه ناراحت هیچی نیستم چون تمام امور زندگیم رو به خالقم ،به خدای یگانه سپردم همونی که بهم زندگی داده پس به خودش سپردم تمام زندگیم رو،از شما هم میخوام برای حاجت من دعا کنید چون دعای دیگران درحق هم زودتر مستجاب میشه اجرتون با امام حسین

انشاءالله حاجت روایی همه ی دوستان.بعدم شفای خواهرومادرم وپیداشدن یه کارخوب واسه خودم.

خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم،و چگونه امیدم را از تو قطع کنم‏ و حال آنکه تو تویى،خدایا!آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنى پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا!آنگاه که تو را نخوانم تا مرااجابت کنى،پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟،خدایا!آنگاه که به‏ سوى تو زارى نکنم تا به من مهرآورى،پس کیست که به جانب او زارى کنم تا به من مهر آورد،خدایا!چنان‏که دریا را براى موسى)درود خدا بر او(شکافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏کنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهایى بخشى،و برمن گشایش دهی،گشایشی فوری،نه دیر،به فضل ومهربانی ات،ای مهربانترین مهربانان.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز