2733
2739
عنوان

راهنماییم کنین!

198 بازدید | 32 پست

سلام دوستان ، من تازه با این سایت خوب آشنا شدم اگر واستون مقدور هست ممنون میشم نظراتتون بگین ...

من  و کسی که بهش علاقه مندم از  آنجایی که پدر هامون و حتی خودش همکار هستن و زرگر هستن .ایشون خانوادشون کانادا هست و به حز خواهر و برادرشون خودش و پدر و مادرش ایران و کانادا رفت امد دارن ...از بهمن ۹۶ که ایران اومدن و همدیگر دیدیم ایشون من زیر نظر داشتن و باز هم از آنجایی که هردو رشته نرم افزار خوندیم و هم ترم بودیم اما یک دانشگاه نبودیم ..با زیر نظر گرفتنشون ما از مهر ۹۷ آشنا شدیم یعنی در رابطه اشنایی درآمدیم تا فروردین ۹۸ و بعد از آن ایشون که کانادا رفتن تلفنشون قطع کردن و منم خطم به خاطر این کارشون عوض کردم .اما در طول اشنایی ما هنوزم ازشون خبری ندارم در طول این یکسال از مهر ۹۷ تا به همین الان من بگم صدها بار بیشتر امتحان کردن از تلگرام اینستاگرام .. کسایی رو فرستاد سراغم که فکر میکرد نمیشناسم اما خدا کمکم کرد از ترفندهایی که در رشتم یاد گرفتم فهمیدم از طرف خودش بوده ، در موردم به خانوادش هم صحبت کرده با پدرشون و مادرشون..پدرشون رابطش با پدرم صمیمی تر شده و حتی یکی از این افرادی رو که واسه امتحان کردن به اینستام فرستاد پیغام داد اما من خدا شکر به هیچ کدوم ازآنها جواب ندادم برادر خانم داداشش بود که شناختم ، حتی از مونترال کانادا اینستا من هک کرد ...حالا سوالی که واقعا من گیج کرده ما باهم اصلا دیگه ارتباط جای یا تلفنی نداریم حتی خطم عوض کردم اما با این منوال که ادم میفرستاد سراغم برای امتحان و من هیچ کدوم آنها جواب ندادم تمام چیزها که براتون گفتم به نظرتون هنگام برگشتش از کانادا برای من قصد جدی داره؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

راهنمایی کنیم هکمون نمیکنین؟

مَرد هستم، همین...                                                                                                                              پرسیدند ادب از که آموختی؟ گفت: از کاربران نی نی سایت.
2738
اگر کسی داشته باشه تو این زمینه خبره و براش مهم باشین چرا که نه مثل من که هک شدم 🤣

اگه نیتش شناخت شما بود،باتون صمیمی تر میشد و رابطه شو تلفنی و..بیشتر میکرد نه مث ماهواره جاسوسی از راه دور سیگنال بفرسته.چطور غیرتش قبول میکنه بعدا به خانمش بگه من با فامیل و آشنا تو رو امتحان کردم.بنظرم بیخیالش شو 

تو رابطتتو قطع کردی . بعد چکت میکنه . کاناداه اینهمه فاصله . هم شکاک و هم با این فاصله رابطه ؟ به نطرم ازش فرار کن . اینستام عوض کن . یکی میفرسته امتحانت کنه تو رابطه ام نیست باهات بیمار روانیه . دختر محترم و عاقلی هستی عمرتو تلف نکن برای همچین کیسی. 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687