2737
2734

هشدار: خواب بدو حتی برای خودتون تعبیرنکنید حتی اگر تعبیرشو بدونین.

امام صادق(علیه السلام) فرمود: هر گاه کسی خوابی پریشان و ناخوشایند دید (و از خواب بیدار شد) پهلو به پهلو شود و آیه 10 سوره مبارکه «مجادله» را بخواند: «إِنَّمَا النَّجْوَى مِنَ الشَّیْطَانِ لِیَحْزُنَ الَّذِینَ آمَنُوا وَلَیْسَ بِضَارِّهِمْ شَیْئًا إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ» سپس بگوید: «عذت بما عاذت به ملائکة الله المقربون و انبیاۆه المرسلون و عباده الصالحون من شر ما رأیت و من شر الشیطان الرجیم»؛ به آنچه فرشتگان مقرب الهی و پیامبر مرسل و بندگان شایسته خدا پناه برده‌اند، پناه می‌برم از شر خوابی که دیده‌ام و از شر شیطان رجیم.

می گویند منقول است که: کسی که در خواب چیزی ببیند که غمگین و ناراحت شود اول این دعا را بخواند :

« بِسمِ الله الرَّحمٰن الرَّحیمِ اَعوذُ بماٰ عَاذَتْ بِهِ مَلائِکَةُ اللهِ الْمُقَرَّبونَ و اَنْبِیاءُ اللهِ الْمُرْسَلونَ و عِبادُ اللهِ الصَّالِحوُنَ مِنْ شَرِّمَا رَاَیْتُ مِنْ رُۆْیایَ »

(بنام خدایی که که مهربان عام و مهربان خاص است! پناه می برم به آنچه که فرشته های مقرب خداوند و پیامبران، فرستاده الهی و بندگان صالح خدا به آن پناه بردند از شرّ خوابی که دیدم.)

بعد سوره های « حمد »،« کافرون »، « توحید »، « فلق » و « ناس » را بخواند و بعد 3 مرتبه آب دهانش را به طرف را به طرف چپ بیندازد که انشاءالله ضرری متوجه او نخواهد شد.

شخصی به نزد دانیال پیامبر رسیدند و به ایشان گفتند همسرم خواب بسیار بدی دیده و مضطرب و گریان هستند نمی توانم او را متقاعد یا آرام سازم ، و از محضر ایشان در خواست کمک و یاری داشتند ، در پاسخ به این مرد گفتند به همسرت بگو چند مرتبه این آیه را تکرار کند ، ان شالله که خیر است ،« بِسمِ الله الرَّحمٰن الرَّحیمِ اَعوذُ بماٰ عَاذَتْ بِهِ مَلائِکَةُ اللهِ الْمُقَرَّبونَ و اَنْبِیاءُ اللهِ الْمُرْسَلونَ و عِبادُ اللهِ الصَّالِحوُنَ مِنْ شَرِّمَا رَاَیْتُ مِنْ رُؤْیایَ »
( بنام خدایی که که مهربان  است پناه می برم به آنچه که فرشته های مقرب خداوند و پیامبران، فرستاده الهی و بندگان صالح خدا به آن پناه بردند از شرّ خوابی که دیدم.)

 جبرئیل به حضرت محمّد صلى اللَّه علیه و آله و سلم گفت: هر گاه تو یا یكى از مؤمنین خوابى خوفناك دیدید بگوئید:
اعوذ بما عاذت به ملائكة اللَّه المقربون و انبیائه المرسلون و عباده الصالحون من شر ما رئیت و من رؤیاى.
سپس سوره حمد و سوره قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ و سوره قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ و سوره قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ را بخوانید و سه مرتبه آب دهان بطرف چپ خود بیفكنید اگر این كار را انجام دهید ضررى از خواب متوجه شما نخواهد شد.


امام باقر علیه السلام فرمود که رسول خدا بسیار می فرمود:  خواب مؤمن میان آسمان و زمین می چرخد بالاى سر خواب بیننده تا خودش آن را براى خود تعبیر كند یا دیگرى، و چون تعبیر شود به زمین چسبد، خوابتان را نگوئید جز به كسى خردمند.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

روزی حضرت زهرا علیهاالسلام در خواب دید که به دستور پدر گرامی و همراه همسر و دو فرزندش از مدینه خارج شدند و ... سپس گوسفندی را ذبح کرده، از آن تناول فرمودند و همگی از دنیا رفتند. فردای آن روز عینا همان جریانهایی که در خواب دیده بود یکی یکی اتفاق افتاد و موجب حزن و اندوه آن حضرت گشت تا آنکه گوسفند ذبح شد و هنگام تناول آن رسید حضرت فاطمه به کناری رفت و گریست. رسول خدا جریان را از آن حضرت جویا شد سپس از جاى برخاست و پس از اینكه دو ركعت نماز بجا آورد با خداى خویش در این باره مناجات كرد، جبرئیل نازل شد و گفت: یا محمّد یك شیطانى است كه او را ذهار می گویند، او است كه باعث این خواب وحشتناك فاطمه شده، او مؤمنین را اذیت و دچار خوابهاى وحشتناك و محزون می كند.

رسول خدا فرمود: تا آن شیطان را آورد و به او گفت: تو فاطمه را دچار یك چنین ‏خوابى كرده‏اى!؟ گفت: آرى، پیغمبر خدا ضربتی بر سر او زد و آب دهان به او ریخت و به فاطمه اطهر فرمود: سخن او را بشنو و بدان كه چیزى نیست ‏(زندگینامه حضرت زهرا، آیه الله قزوینی)


آنگاه جبرئیل به حضرت محمّد صلى اللَّه علیه و آله و سلم گفت: هر گاه تو یا یكى از مؤمنین خوابى خوفناك دیدید بگوئید:

اعوذ بما عاذت به ملائكة اللَّه المقربون و انبیائه المرسلون و عباده الصالحون من شر ما رئیت و من رؤیاى.

سپس سوره حمد و سوره قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ و سوره قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ و سوره قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ را بخوانید و سه مرتبه آب دهان بطرف چپ خود بیفكنید اگر این كار را انجام دهید ضررى از خواب متوجه شما نخواهد شد.

من کلا خیلی میترسم یبار باردار شدم ماه اول عروسیم از ترس بچمو ۵هفته از دست دادم از وقتی ازدواج کرد ...

عزیزم انگشتر عقیق یا فیروزه همیشه همراهت داشته باش. نماز و قران قلب ادم رو اروم میکنه و دعاهای شکرگزاری بسیارموثره  حال ادمو عوض میکنه منظورم به زبان فارسی هست که معنیشم بفهمی.

2738
عزیزم انگشتر عقیق یا فیروزه همیشه همراهت داشته باش. نماز و قران قلب ادم رو اروم میکنه و دعاهای شکرگز ...

اصلا نمیدونم چرا انقدر رئوف شدم 

چرا انقدر شل و ول شدم

یکی داد بزنه من پخش زمین میشم

یکی ناراحت باشه من بدتر ازون میشم

ببین یکی یه حیوونو میزنه یا یه حیوون گشنشه زار زار گریه میکنم دیگه آدم بماند 

منم آدمم ممکنه گاهی اشتباهی کنم 
اصلا نمیدونم چرا انقدر رئوف شدم  چرا انقدر شل و ول شدم یکی داد بزنه من پخش زمین میشم یکی نار ...

تو دوران بارداری تغییر هورمونی ایجاد میشه حتی افسردگی ممکنه بگیره بعد ازبارداری درست میشه نگران نباش.

اصلا نمیدونم چرا انقدر رئوف شدم  چرا انقدر شل و ول شدم یکی داد بزنه من پخش زمین میشم یکی نار ...

سلام

این پست قدیمیه. ان شاءالله مشکلتون رفع شده باشه. اگر نشده با یه دکتر خبره طب سنتی مشورت کنید. احتمال زیاد سودا در بدنتون زیاد شده. با دارو خوب میشه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طلسم

mahsa1967 | 15 ثانیه پیش

سفر با هواپیما

ma_gh | 1 دقیقه پیش
2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز