2737
2734

مامانااا قبل از انجام سونوگرافی خودتان جنست جنین را حدس بزنید!!!

همه مامانا بعد از تکمیل سه ماه بارداری بی صبرانه می خوان بدونن که فرزندشون دختر و یا پسر ؟

حتما تا به حال با همچین صحنه ای رو به رو شدید که یکی از اقوامتون باردار شده و مادر بزرگتون با دیدنش میگه بچه اش دختره!!! خب بنظرتون مادر بزرگ رو یه حسابی جنسیت جنین رو حدس زده؟

 امروزه به لطف فناوری و انجام سونوگرافی شما به راحتی می تونید از جنسیت فرزندتون با خبر شید اما روش های تجربی هم برای حدس جنسیت نوزاد وجود داره که من در این مطلب برای شما توضیح میدم.

بیشتر بخوانید : مضرات خوردن هلو در بارداری

 

  • با نوع خطوط شکم می توان جنسیت جنین را پیش از سونوگرافی حدس زد

روی شکم مادران باردار به دلیل بزرگ شدن خط تیره ای ایجاد می شود. که به آن خط نگرا (linea nigra) می گویند.

قدیمی ها میگن که اگر این خطوط به سمت دنده های مادر بالا برود ، کودک پسر است. در حالی که اگر از ناف به استخوان معده باشد جنسیت جنین دختر است.

  • حدس جنسیت جنین با توجه به رشد موی مادر

قدیمی ها معتقدند که اگر جنین شما دختر باشد سرعت رشد موهای شما کم می شود تا به به رشد موهای آنها افزوده شود و از طرفی از شادابی و زیبایی صورت مادر کاسته می شود. اما جنین پسر هیچ ارتباطی با رشد موهای مادر ندارند.

  • حدس جنسیت جنین با توجه به جوش و آنکنه پوست

مادر بزرگ ها در حدس جنسیت جنین به پوست صورت مادر آن نگاه می کنند، اگر در حین بارداری صورتتان جوش بزند شما فرزند دختر در راه دارید. 

زیرا دختر کودک شما زیبایی و صورت صاف و لطیف شما را به خود جذب خواهد کرد. اگر در دوران بارداری صورتی درخشان و زیبا دارید ، فرزند شما پسر است نه دختر.

  • با توجه به وضعیت روحی مادر می توان جنسیت جنین را حدس بزنید

اگر زن باردار ، دوران بارداری توام با بیتابی و عصبانیت داشته باشد فرزند آن پسر است در حالیکه اگر جنین دختر باشد این مشکل را نخواهید داشت و دوران بارداری آرامی خواهید داشت.

  • قدیمی ها با توجه به انرژی مادر جنسیت جنین را حدس می زدند

قدیمی ها با توجه به انرژی مادر جنسیت جنین را حدس می زدند آنها بر این باور بودند اگر کودک دختر باشد مادر باردار بی انرژی و بی حال می شود. درحالیکه وقتی جنین پسر باشد فرق می کند، مادر بسیار سر حال و پر انرژی است.

جنسیت جنین را با توجه به هوس های غذایی مادر حدس بزنبد
اگر مادر میل به غذا های شیرین داشته باشد، جنسیت جینن دختر است اما در پسر ها برعکس است مادر پسر دار میل به خوردن غذاهای شور یا ترش دارد.

  • حدس جنسیت جنین با توجه به تغییر سایز سینه های مادر

قدیمی ها با استناد به تجربه می توانستند با توجه به تغییر سایز سینه های مادر جنسیت جنین را حدس بزنند آنها می گویند اگر سینه های مادر بزرگ و دو برابر باشد جنسیت جنین دختر است. در صورتیکه تغییر نکند جنین پسر است.

  • تشخیص جنسیت جنین با توجه به شکل معده مادر

اندونزیایی ها معتقدند که  اگر شکل معده مادر برجسته باشد ، کودک پسر است. اگر صاف باشد ، دختر است. برحی نیز می گویند اگر شکم شما کوچک باشد جنسیت جنین پسر است در حالیکه مادر چاق شده باشد بچه دختر است.

مادربزرگ ها و قدیمی با تکیه بر تجربه و بدون هیچ علم خاصی جنسیت جنین را حدس می زدند ، البته ناگفته نمونه که همیشه حدسشون درست نبوده این روش ها فقط برای سرگرمی مادر پدر های امروزی برای قبل از انجام سونوگرافی خوبه.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز