2410
2553

بعد از 5 ماه آشنایی دو ساله ازدواج کردم. قبل از ازدواج 8 سال کار میکردم و بعد از یکسال از عقدم به دلیل تصمیم همسرم به خارج از کشور رفتم و استعفا دادم. عروسی نگرفتم و بقیه چیزهایی هم که برای عروس هدیه میدن یا هر مناسبتی زیرابی رفت و تا جایی که تونست نکرد.الان تازه متوقع شده که خانوادت چرا کمک مالی نمیکنن و اگر بکنن واسه تو کردن و بعدشم خودت باید کار کنی و پس بدی. به دلیل فشارهایی که به من وارد کرد تا خانوادم بخاطر من پول بدن و ناراحتیهایی که برام ایجاد کرد پیش مشاور رفتم. مشاور یکبار هم با شوهرم صحبت کرد. تو صحبتهاش گفته که من 8 سال کار می کردم و حقوق میگرفتم. پس اندازشو چرا نمیاره تو زندگی!!!!! یعنی هم خرجی نکرده برام هم توقع داره حقوق 8 سال پیشم رو که حتی ایشون رو ندیده بودم و نمیشناختم جمع کرده بلشن و بیارم تو زندگی!!!! خانواده من از نظر مالی از اون خیلی بهترن ولی نمیخوان از اول کار بدعادتش کنن و باج بدن بهش. میگید چیکار کنم؟ 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2456
2714

واییی چرا انقدر بی زبونید بگو خرج زندگی با مرده نه زن  به تو ربطی نداره پولامو چیکار میکنم یا چیکار کردم خانوادمم شوهرم دادن که خرجمو تو بدی قرار بود اونا پول بدن بهم تو رو میخواستم چیکار حدتو بدون وای چقدر بعضیا پرو روئن   بهترین راهکار اینه که دیگه کار نکنی و بشینی خونه که توقعش تموم بشه  

زن بودن خیلی قشنگه چیزیه که شجاعت تموم نشدنی می خواد، جنگی که پایان نداره خیلی باید بجنگی تا بگی وقتی حوا سیب ممنوعه رو چید گناه به وجود نیومد اون روز یک قدرت با شکوه بوجود اومد که بهش می گن نافرمانی.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز