2726

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

برای پوست چی

تاحالا راجع بهش نشنیدم اما از نظر من روغن هسته انگور اصل خیلی سخت پیدا میشه اما روغن زیتون و لیمو و سفیده تخم مرغ چون طبیعی هاش راحت در دسترس ترن میتونن واسه پوست مفید تر باشن

هر لحظه ای که به چیزی که مردم فکر می کنن اهمیت بدی، همون قدر از خودت دور میشی…
2728
برای پوست

برای پوستهای چرب میگن بیشتر خوبه و حتی مثل لیزر میمونه البته من تاثیر خاصی ندیدم اما برای ماسکهای خونگی خوبه روغن من کیفیت خوبیم داشت به چه منظوری میخواهید استفاده کنید؟؟

برای پوستهای چرب میگن بیشتر خوبه و حتی مثل لیزر میمونه البته من تاثیر خاصی ندیدم اما برای ماسکهای خو ...

صورتم جوش داره چرب هم هستش وچروکهای ریزی داره وبرای موهام چندوقتی خیلی میریزه

یانمیاسان قیز😀
صورتم جوش داره چرب هم هستش وچروکهای ریزی داره وبرای موهام چندوقتی خیلی میریزه

نه برای مو اگر ریزش دارین دلیلشو پیدا کنید مهمه بعدشم با روغن گزم کنید روغنی مثل نارگیل و به کف سر ماساژ بدید بعد کل مو و بعد از چند ساعت بربد حمام گرم کنید حتما و ماساژم بدید کف سرو مهمه اگر بتونید روغن نارگیلو داغ کنید و پودر برگ کاری نه ادویه ی کاری فقط برگ کاریو پود رکنید و تخم شنبلیله یکم سرخ کنید که روغن نسوزه ۲،۳ دقیقه بعد بزارید روغن بمونه چند ساعت و از فی.لتر ردش کنید و بزنید به موهاتون به روشی که گفتم

روغن هسته انگور برای غذا و سالاده که حرارت هم نبینه زیاد  . نه پوست ...

کاهش چین وچروک پوستی

روغن هسته ی انگور سرشار از بتاکاروتن و ویتامین های D، C و E است. همچنین اسیدهای چربی مانند پالمیتیک، استئاریک و لینولئیک دارد. این اسیدهای چرب در درمان چین وچروک های پوستی بسیار موثراند. همچنین ثابت شده است که این مواد در کاهش اثر زخم های پوستی نیز مؤثر هستند.

پیشگیری از جوش های پوستی

رژلب ها، کرم های صورت، نرم کننده ها، مرطوب کننده ها و دیگر محصولات آرایشی که دارای روغن هسته ی انگور هستند سرشار از پلی فنول ها می باشند. این پلی فنول ها آنتی اکسیدان های ضدحساسیتی هستند که پیری پوست را به تعویق انداخته و از بروز جوش های پوستی جلوگیری می کنند.

مناسب برای پوست های چرب

بهترین کاری که شما دوست دارید با پوست چرب خود انجام دهید این است که آن را خشک کنید. در حقیقت این چربی واکنشی به خشکی بیش ازحد پوست است. روغن هسته ی انگور روی پوست شما بسیار سبک است و هیچ گاه اثر چربی از خود برجا نمی گذارد. به جای آن به طرز مؤثری پوست شما را مرطوب می کند و بین چربی و خشکی پوست تعادل برقرار می نماید. زمانی که از روغن هسته ی انگور استفاده شود می تواند منافذ بسته شده ی پوستی را بازکرده و جوش ها را تمیز کند.

ترمیم کلاژن

روغن هسته ی انگور دارای فلانوئید پروآنتوسیانیدین است. این فلانوئید ها رادیکال های آزاد را از بین برده و کلاژن را ترمیم می کنند. درنتیجه احساس می کنید پوست شما محکم شده و نشانه های آسیب پوستی کم شده اند. درنتیجه ی ترمیم کلاژن پوست شما جوان به نظر رسیده و بسیار نرم خواهد بود.

از بین بردن دایره های سیاه زیر چشم

آسیب ناشی از اشعه ی UV، کم آبی و اثرات مصرف زیاد الکل اغلب موجب تشکیل دایره های سیاه در زیر پوست شما می شود. این دایره ها با افزایش سن شما پررنگ تر خواهند شد. اگر از روغن هسته ی انگور مرتب استفاده کنید می تواند به شما کمک کند تا با یک روش طبیعی سیاهی این دایره ها را کم کرده و احساس شادابی و طراوت در پوست خود داشته باشید.

برنز کردن پوست

روغن هسته ی انگور دارای موادی با خاصیت جمع کنندگی است که به رنگ گردن و برنز کردن پوست شما کمک کرده و سبب می شود پوست نرم و براق تر به نظر برسد. با رنگ دادن به پوست، این روغن منافذ پوستی را بسته و احتمال جوش های پوستی را کمتر می کند.

یک مرطوب کننده ی ایده آل

باوجودی که اغلب روغن ها روی پوست شما چربی به جا می گذارند، روغن هسته ی انگور ترکیبی بسیار سبک دارد و سریعاً جذب پوشت شده و هیچ باقی مانده ای روی آن به جا نمی گذارد.

خاصیت درمان کنندگی

روغن هسته ی انگور ممکن است باعث تحریک ساخت دوباره ی بافت زخم های پوستی شود. با این روش به درمان زخم ها یا لکه های پوستی کمک کرده و ظاهر جای سوختگی و زخم ها را بهتر می کند. گاهی از روغن هسته ی انگور برای کاهش تورم های پوستی پس از عمل های جراحی در بیماران استفاده می شود.

خاصیت ضدپیری

خواص آنتی اکسیدان روغن هسته ی انگور ممکن است به پیشگیری از آسیب های پوستی و بروز نشانه های افزایش سن بر اثر رادیکال های آزاد کمک کند. این خواص سطح کلاژن و انعطاف پذیری پوست که با افزایش سن طبیعتاً کم می شود را حفظ کرده و حتی بهتر می کند.


یانمیاسان قیز😀
کاهش چین وچروک پوستی روغن هسته ی انگور سرشار از بتاکاروتن و ویتامین های D، C و E است. همچنین اسیده ...

روغنی که در کرمهای ارایشی وجود داره ریز مولکوله عزیزم با روغن موجود در بازار متفاوته .. من اسکین کر هستم ... برای پوست شما اگر چربه روغن مناسب نیست .. شما به ابرسان احتیاج دارید .

روغنی که در کرمهای ارایشی وجود داره ریز مولکوله عزیزم با روغن موجود در بازار متفاوته .. من اسکین کر ...

یعنی اگه ابرسان بزنم جوش ازبین میره وچه نوع ابرسانی منظورچه نوع مارکی استفاده کنم

یانمیاسان قیز😀
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز