2737
2734
عنوان

بیاین لوند باشیم😍

963 بازدید | 11 پست

تکنیک لوندی: لحن و تن صدای جذاب و گیرا

چطور از صدای‌تان برای دلبری کردن استفاده کنید؟

صدای هر فردی منحصر به خود اوست. نشانه‌هایی از حالات روحی و احساسی در آهنگ صدا و کلام‌، نهفته و مانند ظاهر، گویای شخصیت شماست.

مثلا کسی که اعتماد به ‌نفس پایینی دارد، در صدایش نوعی تردید و لرزش وجود دارد. فرد خجالتی صدای آرامی دارد. حال آنکه تسلط بر آهنگ صدا و شفافیت کلام از نشانه‌های افراد با اعتماد‌به‌نفس است.

یکی از راه های لوندی و دلبری زن از مرد داشتن صدای گرم و گیرا است.

برای تاثیرگذار و جذاب کردن کلام، تکنیک‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

برای اینکه لحن زیبایی داشته باشید به این ۴ عامل توجه کنید و آنها را اجرا کنید:

۱- درجه صدا بسیار مهم است.

درجه صدا تاثیر عمیقی بر طرف مقابل که در حال صحبت با او هستید دارد. تن صدا به تنهایی مسئول انتقال ۳۵% پیام شماست.

شما ترجیح می دهید با چه کسی صحبت کنید. کسی که صدای خیلی بلند و جیغی

دارد که گوشتان را کر می کند یا با کسی که شما را چنان با صدای گرم و پرطنین خود جذب می کند که احساس راحتی می کنید؟

مسلما با کسی که صدای گرم و گیرایی دارد.


صدای شما چگونه است؟

آیا تا به حال شده در یک مهمانی کسی وارد شود و به شما بگوید: «وقتی درِ خانه را باز کردم فهمیدم اینجایی، چون صدایت را شنیدم».

اگر اینگونه باشد قطعاً باید تن صدای‌تان را پایین بیاورید. همین‌ که صدای‌تان قابل شنیدن باشد کافی است.

فکر نکنید حتما باید فریاد بکشید یا صدایتان را بالا ببرید تا حرف‌تان شنیده شود. خیلی از مواقع فکر می کنید که باید بلند بلند حرف بزنید تا طرف مقابل صحبت هایتان را بفهمد. اما نه! به جای بلند کردن صدا، باید رسا صحبت کنید.

آرام و ملایم حرف بزنید. حتی اگر در یک جمع شلوغ هستید. این نشانه‌ باکلاس بودن است، چون این پیام را می‌رساند که به اندازه‌ کافی اعتمادبه‌نفس دارید و مجبور نیستید داد بزنید تا توجه دیگران را به خودتان جلب کنید.

چگونه یک زن لوند باشیم ؟ استفاده از صدای گوش نواز و آرام صحبت کردن جذبه شما را بالا می برد.

باید با تنفس عمیق، صدایتان را تقویت کنید. به هر میزانی که می‌خواهید رسا صحبت کنید، به همان مقدار نیاز به نفس دارید.

اگر صدایتان خیلی زیاد بلند شود، کیفیت آهنگ صدا پایین می‌آید.

برخی از افراد به طور طبیعی صدای لطیفی دارند.

خانمی تعریف می کرد: «من دوستی دارم که صدای بسیار آرام و ظریفی دارد و خیلی واضح و شفاف حرف می زند. به طوری که وقتی شروع به صحبت می کند توجه همه را به خود جلب می کند و همه ریز میشن ببینند که چه می گوید. اما من آنقدر صدایم بلند است که گاهی همسرم می گوید: یواشتر من همینجام.»

؟ یکی از راه های عاشق شدن و دلبسته شدن یک فرد به شما داشتن صدای آرامبخش است. یک مرد، زنی که صدای آرامی دارد را بیشتر می پسندد.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

شما چگونه حرف می زنید. سریع یا آهسته؟

باید نرم و ملايم سخن بگوييد. گاهی ممکن است بنا دلایلی مثل داشتن هیجان یا اضطراب، خیلی تند تند حرف بزنید. ولی اینگونه سریع حرف زدن از دید دیگران اصلا جذاب نیست و این می تواند حتی ناراحت کننده و آزاردهنده باشد.

شاید در اطرافتان افرادی را بشناسید که تند صحبت می کنند و شما رغبت نمی کنید به حرف های آنان گوش دهید. ایراد تند صحبت کردن این است که همیشه تاثیرات منفی ایجاد می کند و تقریبا هیچ تاثیر مثبتی ندارد.

اگر تند و سریع پشت سر هم کلمات را بیان کنید دیگر به طرف مقابل فرصتی برای فکر کردن نمی دهید و شما از دید او فردی بی ملاحظه و خودمحور به نظر می رسید و نمی توانید خیلی گرم، صمیمی و با محبت به نظر برسید.

بنابراین اگر در مقابل مرد تند حرف بزنید اصلا قشنگ نیست.

هیچ موقع جملات را سریع نگویید.

چگونه زنی لوند باشیم ؟ هنگامی كه آرام، ملايم و شمرده صحبت می ‌كنيد می توانید مرد مورد علاقه تان را جذب خود ‌كنيد و به راحتی بر روی او تأثير بگذاريد. پس سرعت تان را کم کنید.

ما لوندا حوصله خوندن متنای بلند رو نداریم    

مثل خنده نوزادی که غرق خواب است،   مثل بوی خانه کاهگلی پس از باران  ، یا کشیدن نقاشی روی شیشه بخار کرده،   مثل پیدا کردن جای خالی در اتوبوس با یک بغل خستگی  ، صدای موج دریا در شب  ، بوسه‌های ناگهانی  ، چای تازه‌دم قند پهلو توی استكان کمر باریک  ، یا مثل دستان گرم مادر بزرگ  ، دوست داشتنت همین قدر شیرین است 

در صدایتان تنوع ایجاد کنید.

صدای یکنواخت، خسته کننده و ملال آور به صدایی گفته می شود که هیچ فراز و فرود و هیجانی در ریتم آن نباشد. یعنی صدا هیچ آهنگی نداشته باشد.

فرض کنید یک متن داستان را به شما می دهند که بلند از روی آن بخوانید.

شما به دو صورت می توانید آن را بخوانید:

اول اینکه روزنامه وار و تند تند از روی آن بخوانید.

دوم مثل قصه گوها از صدای خود استفاده کنید، به کلمات جان و رنگ ببخشید، تن صدایتان را بالا و پایین بیاورید. با احساس بخوانید و قسمت های خوشیِ داستان را با شادی تعریف کنید و قسمت های ناراحت کننده را با لحنی غمگین تعریف کنید.

خب! قطعاً حالت دوم بسیار زیباتر است و شنونده را مجذوب خود می کند.

کلمات همانطور که با خود معنایی حمل می‌کنند، حامل احساسات و عواطف ما نیز هستند.

چگونه یک زن لوند باشیم ؟ وقتی صحبت می‌کنید، سعی کنید کلام شما تا جای ممکن انرژی و هیجان کافی، نشاط و شیطنت کودکانه داشته باشید. برای انتقال اهمیت موضوع و ایجاد تنوع، بر روی برخی از کلمات و عبارات تاکید کنید، فراز و فرودهایی زیبا داشته باشید.

فقط به این نکته توجه کنید که خودتان باشید و اینطور به نظر نیاید که دارید نمایش اجرا می‌کنید

گاهی با لحن کودکانه حرف بزنید.

چگونه یک زن لوند باشیم ؟ گاهی وقتها خودتان را برای نامزدتان لوس کنید و موقع حرف زدن لحن صدایتان را بچه گانه کنید.

بعضی خانم های جوان دوست دارند با زبان کودکانه حرف بزنند و اتفاقا با این کار توجه طرفشان را هم جلب می کنند.

مثلاً هنگامی که نامزد یا شوهرتان از شما می پرسد: «عزیزم! آب هویج می خوری یا بستی» می توانید با لحنی بچه گانه جواب دهید: بستنی.

اما مراقب باشید در این کار افراط نکنید. بیش از حد کودکانه رفتار کردن باعث سرخوردگی شما می شود. در عین حال در موقعیت خود باید ثابت کنید که فردی رشد یافته و منطقی هم هستید.

2738

تمرین

تمرینی که باید در خانه انجام دهید به این صورت است:

ابتدا باید صدایتان را ضبط کنید تا عیب هاش رو متوجه شوید.

البته قبل از آن باید بگویم که برای عادت کردن به صدای خود باید به دقت به آن گوش کنید.

اغلب افراد صدای ضبط شده‌ی خود را دوست ندارند. همان‌طور که برخی، عکس‌های خود را نمی‌پسندند.

بسیاری از ما به شنیدن صدای خود عادت نداریم و این احساس کاملا طبیعی است.

برای همین در مرحله‌ اولِ می گوییم: «واقعا صدای من اینطوریه؟»

بنابراین چندین بار باید صدای ضبط شده خود گوش دهید تا درک بهتری نسبت به صدای خود پیدا کنید.

بعد از آن یک متن از یک کتاب یا مقاله جالبی از مجله را انتخاب کنید که به راحتی قابل خواندن و صحبت کردن باشد. آن را بخوانید یا خاطره و داستانی از خود را تعریف کنید و صدایتان را ضبط کنید.

صدای ضبط شده خود را با دقت گوش دهید و نقاط ضعف، قسمت هایی که جذابیت صدا و اثرگذاری پیامتان را کاهش می‌دهند را پیدا و تصحیح کنید.

سرعت خود را کم کنید و به آرامی و با احساس حرف بزنید.

صدای خود را به سمت تن های بم تر و گرمتری که فکر می کنید جذابتر به گوش می رسد، تغییر دهید.

گاهی برای ایجاد تاکید در بین جملات مکث کنید.

این تمرین را به مدت ۲ ماه حداقل روزی یک بار انجام دهید.

با انجام این تمرین ساده به صورت روزانه می‌توانید صدای خود را تقویت کنید.

هنگامی که صدای جدیدتان در ناخودآگاه شما حک شد، خواهید دید در گفتگوهای روزمره خود با همان صدا صحبت می کنید.

اگر در مورد درجه و تُن صدایتان تردید دارید، از دوستان‌تان بخواهید به بلندی صدایتان امتیاز بدهند. اگر امتیازات نزدیک به ۱۰ بود، پس حتما تُن صدای‌تان را پایین بیاورید.

ممکن است یک خانم بگوید من در رابطه با نامزد یا شوهرم رفتارهای لوندی دارم و سعی می کنم طرف مقابل را به سوی خود جذب کنم. اما نمی دانم چرا جذاب و تو دل برو نیستم. علت چیست؟

گاهی لوندی با رفتارهای جلف اشتباه گرفته می شود و یک خانم به خیال خود دارد مرد را به سوی خود جذب می کند اما نتیجه کار برعکس می شود.

لایک کنیدبعدبیام بخونم

همین اول امضام میگم اگه ازپستم خوشت نیومده و...حالابه هردلیلی ازجمله یانظرم ناراضی بودی به خوبی بهم بگو من بدنیستم به خوبی که بگی به خوبی هم پاسخ میگیری پس به دلایلی که بعضی کاربرااینجاروازان خودشون میدونن وهرچی دوست داشتن وبه ذهنشون ردشد وپیاده میکنن گفتم بگم بهتون ازاین به بعد توهین کنی توهین بهت میشه تویه جمله قشنگ بگویاپستموپاک کنم نشدولازم بود عذرخواهی کنم.باتشکر😊 خدایاتوخودت میدونی چی میخام پس؛  خدایابه امیدخودت... برام دعاکن به وسعت دلت ممنون عزیزم🌺🌺هرکس خودداندوخدای دلش که چه دردیست کجای دلش😢😢خانمادرسته اینجامجازیه همدیگرونمیبینیم نمیشناسیم اماکلمات انرژی دارند  هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی رو که از درونشون خبر نداری نخور!!!!حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است.. هر قلبی دردی دارد٬ فقط نحوه ابراز آن فرق دارد... بعضی ها آن رادرچشمانشان پنهان میکنند ٬ بعضی ها در لبخندشان!!!!!!خنده رامعنی به سر مستی مکنآنکه میخندد غمش بی انتهاست..نه سفیدی بیانگر زیبایی ست....... ونه سیاهی نشانه زشتی........ کفن سفید ٬ اما ترساننده است: وکعبه سیاه ٫ اما محبوب ودوست داشتنی است.....انسان به اخلاقش هست نه به مظهرش.....قبل از اینکه سرت را بالا ببری ونداشته هایت را به پیش خدا گلایه کنی..... نظری به پایین بیندازو داشته هایت راشاکر باش❤️❤️..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز