2733
2734

اولش بگم سوال من نیست من مجردم سوال ی مادره 

میگه دختری داره هفتم میخونه 

جو کلاسشون جوریه که همه بچه ها یا بیشترشون خیلی ب س.ک س. و اینجور چیزا علاقه نشون میدن (یعنی درموردش حرف میزنن حس شاخ بودن میکنن )

دختر این خانوم قاطی بحث ها نمیشه 

ولی بدون دوست مونده تو کلاس 

شما بگین چیکار کنن ؟

دخترش تو سن حساسه بدون دوست مونده خیلی حس بدی داره روحش اذیت میشه چون شبیه بقیه نیست راهش نمیدن تو جمع ها 

من یک جنوبی ام 😍😍😍😍😍😍😍 همه جنوبی ها عشقن💖💖 خونگررم و باحال 

غصه نخور کم کم شبیه میشه

ای وای از اون روز که سنگم طلا شه..... کسی چه می داندشاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد،یا پیانو می زندو آواز می خواندوجلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد.کسی چه می داند،شاید تنها شرط معشوقه ی هیتلربه خاک وخون کشیدن دنیا بود                                                   کسی سر از کار زن ها در نمی آورد،با سکوتشان شعر می خوانند،با لبهایشان قطعنامه صادر می کنندباموهایشان جنگ می طلبند , باچشم هایشان صلح! کسی چه می داندشاید آخرین بازمانده ی دنیا زنی باشدکه با شیطان تانگو می رقصد ...💙💙#سیاوش_شمشیری


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738
یادش بخیر درست هفتم بودم ک فهمیدم س و اینا چیه 😂😂

من ۵ ام😒

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این باغ بنشسته در کمین پرنده اید پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 

17سال پیش من دقیقااااااااآاااا همین حس دخترو داشتم اصلا راهم نمیدادن تووجمعشون حس باری را داشتم که هر روز با تراکتور از رختخاب بلندم میکرد بزور میرفتم مدرسه ...اولا تا میتونه دخترشو بخاطر خویشتن داریش تحسین کنه .سعی کنه اگه امکانش هست مدرسشو عوض کنه ضربه روحی بسیار سختی میخوره این کمبود رابطه و سبک شدن و دوری از بچه های هم سنش

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز