2726

در رزیم یک کفگیر یا ۸ قاشق .در حالت معمول ۱۰ قاشق

چند ماهی هست یه کار توخونه شروع کردم.برای پیشرفتم لطفا دعا کنید♥️♥♥️اگه دوس داری تو هم مثل من تو خونت شاغل بشی بهم درخاست بده❤از کجا میدونی؟ شاید این همون راهیه که همیشه از خدا میخاستی  و میگفتی خدایاا راهی جلوی پام بزار تا زندگیمو متحول کنم...(نتورکر.نماینده برند لدورا)

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

چ سوال عجیب و غریبی پرسیدی واقعا!!! خب معلومه هرکس به میزانی کالری میگیره که بدنش نیاز داره طبق جنسیت و سن و فعالیت روزانه. حالا برنج و نونم جزوشه دیگه نمیشه مقدار تعیین کرد ک

2728
چ سوال عجیب و غریبی پرسیدی واقعا!!! خب معلومه هرکس به میزانی کالری میگیره که بدنش نیاز داره طبق جنسی ...

چراعزیزم سوالم نه عجیبه نه غریب 

خالم کبدش به شدت مشکل داشت رفت دکتربااصلاح رژیم غذایی درمان شد البته چاق نبودنافقط سبک غذاشوتغییرداد همه اینااندازه داره که به بدن آسیب نزنه مثلامن ۵۰کیلوام مشخصه ۱۵۰۰کالری لازم دارم امااینکه ازهرچی چقدربخورم تا۱۵۰۰پرشه مهمه

نشاسته نان، سیب‌زمینی، برنج و ماکارونی (پاستا) را اساس وعده غذایی قرار دهید. تقریبا یک سوم غذای شما را باید این‌ها تشکیل دهند. رنگ قهوه‌ای را ترجیح دهید، یعنی اینکه از نان کامل (سبوس‌دار) بیشتر استفاده کنید تا نان‌های سفید. از برنج قهوه‌ای بیشتر استفاده کنید تا برنج سفید. بر اساس نحوه پخت اگر می‌توانید پوست سیب‌زمینی را نگیرید، از ماکارونی (پاستا) با فیبر زیاد استفاده کنید. حذف سبوس از نان یا برنج، مقدار فیبر را در غذا کم می‌کند و برخی مواد معدنی مغذی هم ممکن است با آن حذف شود.

چراعزیزم سوالم نه عجیبه نه غریب  خالم کبدش به شدت مشکل داشت رفت دکتربااصلاح رژیم غذایی درمان ش ...

خب منم منظورم اینه ک هرکس با نفر بعدی متفاوتی نمیشه یه مقدار مشخص باشه واسه همه که!!!!! من آدم میشناسم باید روزی دو ظرف کته بخوره اصلا هم چاق نیست تورزیمشه

نظر علمی تا به حال رژیم غذایی برتر پیدا نشده است، اما اصول تغذیه سالم و متعادل معلوم است بنابراین معیار ما در اینجا این است که چگونه غذا بخوریم که به تغذیه سالم و متعادل نزدیک باشد. بر اساس این معیارها است که می‌توانیم ارزیابی کنیم چه رژیم‌هایی مناسب هستند یا نیستند. 

  • از روغن‌های غیر اشباع استفاده کنید (روغن زیتون، روغن کلزا). تا حد ممکن مصرف روغن را کم کنید و از روغن جامد استفاده نکنید. روغن غذاهای سرخ کردنی را با کاغذ خشک کن بگیرید یا چربی روی آبگوشت را تا حد ممکن از روی آن جمع کنید.
  • هر چه می‌توانید نوشیدنی‌ها و خوردنی‌های چرب، شیرین، شور کمتر بخورید. و اگر می‌خورید کم بخورید: انواع شیرینی و کیک، بیسکویت، بستنی، کره و خامه، نوشیدنی‌های گازدار و شیرین.
  • وقتی گرسنه نیستید چیزی نخورید
  • در ریزه‌خواری افراط نکنید
  • کم بخورید و قبل از احساس اشباع، خوردن را متوقف کنید
  • سعی کنید ساعت غذا خوردن تا حد امکان مشخص باشد
اره گلی زدم توکارسالم سازی کبدوبدن وغیره

ای جان کار خوبی میکنی بخدا ادم سالم میمونه بزن نت بهتر میتونی جواب سوالتو بگیری 

میگذره از گناهامون،اون ک از ارزوهامون گذشت🙃🙃
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز