2726

مامانا لطفا تجاربتون رو بنویسید

فقط من یک نکته مهم به مامانایی که میخوان از شیر بگیرن بچشون رو بگم اگر یکدفعه بچه رو از شیر بگیرید دچار استرس و اضطراب میشه و همیشه ترس از دست دادان عزیزانش رو داره که این مسئله متاسفانه کاملا علمی هست و اثبات شده پس عجله نکنید  

حالا نظراتتون رو بگین و اینکه بهترین تایم از شیر گرفتن چه زمانی هست 



بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

16 ماهگی دخترمو از شیر گرفتم چون نه شیر زیادی داشتم و نه دخترم غذای درست و حسابی میخورد و منم میخواستم شیر گاوی که کاملتر هست رو بخوره. وقتی یکسالش شد شیر شبو قطع کردم و به نظرم خیلی تو از شیر گرفتنش تاثیر داشت. چون باعث شد یکباره نباشه و استرس نگیره. روزا رو هم سعی کردم وعده هاشو از پنج تا به سه تا و بعد به دو تا کم کنم. سرشو گرم میکردم، چند روز در هفته هم مهد کودک میرفت و اینم خیلی موثر بود. چند روز دقت کردم و دیدم خودش بهونه شیر رو نمیگیره منم دیدم بهترین فرصته‌. خوبی این کم کردن های تدریجی هم این بود که شیر خودمم راحت تر خشک شد چون از قبل کم شده بود. غذا خوردن دخترم هم خیلی بهتر شد و الان روزی یه لیوان شیر هم هر روز میخوره به اضافه ی ماست و پنیر.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730