2726

اخبار تعطیلی مدارس روز شنبه 8 اسفند 94 به خاطر رای گیری

تعطیلی مدارس,خبر تعطیلی مدارس,خبر تعطیلی مدارس روز شنبه بخاطر رای گیری

آیا مدارس روز شنبه 8 اسفند 94 به خاطر رای گیری تعطیله ؟

روزهای گذشته در شبکه های مجازی خبری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز شنبه 8 اسفند 94 بخاطر حوزه رای گیری بودن برخی مدارس منتشر شده بود طی پیگیری هایی که خبرنگار ما انجام داد رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش اعلام کرد که مدارس حوزه رای گیری شهر تهران روز شنبه باز است. توجه شما رو به مشروح این مصاحبه جلب می نمایم.

تمام مدارس سراسر کشور 8 اسفند دایر است

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آ‌موزش و پرورش گفت: علیرغم انتشار برخی اخبار مبنی بر تعطیلی مدارس در روز 8 اسفند به دلیل شمارش آرا، تمام مدارس در این روز در سراسر کشور دایر است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا جدایی، اظهار داشت: در روز 8 اسفند هیچ مدرسه‌ای در تهران و سایر نقاط کشور در هیچ مقطعی به دلیل شمارش آرا تعطیل نیست و در این روز تمام مدارس کشور دایر است و به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی به روال عادی می‌پردازد. جدایی درباره مدارس مجری انتخابات به ویژه در شهر تهران که ممکن است به دلیل کثرت رأی‌دهندگان و تعدد داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی کار شمارش آرا در آنها به طول انجامد، افزود: تدابیری اندیشیده شده است که کار شمارش آرا و بستن صندوق‌های رأی در مدارس مجری انتخابات شهر تهران به گونه‌ای باشد که هیچ وقفه‌ای در فعالیت‌های آموزشی مدارس ایجاد نکند بنابراین در روز 8 اسفند هیچ مدرسه‌ای در هیچ مقطع شهر تهران ، تعطیل نخواهد بود. گفتنی است؛ طی روزهای گذشته برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز 8 اسفند به دلیل شمارش آرا اقدام کرده بودند. تعطیلی مدارس,خبر تعطیلی مدارس,خبر تعطیلی مدارس روز شنبه بخاطر رای گیری

علیرضا جدایی رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

اخبار تکمیلی در رابطه با تعطیلی مدارس در روز 8 اسفند 94

ساعت 16:00 روز پنجشنبه 29 بهمن 94
سخنگوی وزارت کشور گفت: در صورتی که شمارش آراء در نخستین روز از برگزاری انتخابات به اتمام نرسد مدارسی که شعبه اخذ رأی هستند در روز شنبه (8 اسفند) تعطیل خواهند بود.
حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره امکان تعطیلی مدارس در روز 8 اسفندماه (شنبه) یعنی یک روز پس از انتخابات گفت: سعی ما در ستاد انتخابات کشور و سایر ستادهای استانی بر این است که شمارش آراء و نتیجه انتخابات در پایان نخستین روز اعلام شود.
وی افزود: به دلیل اینکه معمولا شمارش آراء در همان روز یعنی روز رأی‌گیری به اتمام نمی‌رسد و تا صبح روز بعد ادامه پیدا می‌کند، بر همین اساس مدارسی که شعبه اخذ رأی هستند به دلیل اینکه طبق قانون امکان انتقال و شمارش آراء به جای دیگری مقدور نیست ممکن است این مدارس تعطیل شوند.
قائم‌مقام وزیر کشور خاطرنشان کرد: انتخابات آتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری روز 7 اسفندماه (جمعه) برگزار خواهد شد.

ساعت 15:30 روز پنجشنبه 6 اسفند 94

رئیس ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: روز شنبه 8 اسفندماه مدارس تعطیل نخواهد بود؛ سعی می‌کنیم در روز جمعه کار را تمام کنیم تا مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، اما اگر مدرسه‌ای کارش تمام نشود بخشی از مدارس در اختیار ما خواهد بود.

ساعت 12:00 روز جمعه 7 اسفند 94 تا این لحظه و گذشت 5 ساعت از زمان شروع انتخابات هنوز هیچ یک از مراجع ذی صلاح تصمیم جدیدی برای تعطیلی مدارس اتخاذ نکرده اند. با توجه به کثرت داوطلبان و شرکت کنندگان در انتخابات شهر تهران احتمال تعطیلی مدارسی که حوزه رای گیری هستند طبق انتخابات های گذشته هست. ولی هنوز خبری در این زمینه منتشر نشده است .

به محض انتشار اخبار تکمیلی این پست تکمیل می گردد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز