2733
2734

دلم تنگ شده واسش😞همیشه دست منو میگرفت استخونشو تق صداشو در میوورد 😞یه جور که فقط خودشو خودش بلد بود 😞الان دلم واسش تنگ شده و قهر کردمو اومدم دماوند و کلید ویلا یکی از همکارامو گرفته بودمو و اومدم اینجا و یک هفته ای میشه

اما فقط تنها ۳ تا پیام داده و ۳ بار زنگ زده که کلا هیچ جوابی بهش ندادم..نه زنگ شو و نه پیامشو

یه زنگش واسه همون شب بود ک خونه نرفته بودم

یه زنگش واسه فردای اونشب بود 

امروزم بعد یک هفته زنگ زده

انتظار داشتم دلش برام پر بزنه

مث نوید محمد زاده که گفت الان دلم پر میزنه برا یک لحظه دیدنش😓

من قبل اینکه بیام اینجا کاملا گفت و گو محور اومدم مشکلاتمو باهاش حل کنم

حتی اکثر شو پذیرفت و قول داد تغییر رفتار بده

اما از ۲ ساعت بعدش کاملا یادش رفت و ازونجا ک لسانی زیاد حرف زده بودو و اجرا نکرده بود

این شد که من گذاشتم اومدم اینجا

اول بخاطر ارامش خودم

دوم بخاطر اینکه جدیت دستش بیاد

اما چرا دلش پر نزده برام 😓😥


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

ویلا با ژیلا😂😂😂😂

من در پی خویشم ...به تو برمیخورم اما...سالهاست که در تنهایی هایم عاشقانه زندگی میکنم..برای خودم چای دم میکنم ..خودم رو تحویل میگیرم ..اما همیشه دوتا استکان چای میریزم یکی برای خودم ویکی برای تو ..فقط نمیدانم چرا هر بار چای تو سرد میشود،،،وای فراموش کرده بودم تو نیستی و جمع من و تودیگر ما نمیشود ...تو رفتی !!!

اشتباه کردی جواب ندادی و راه رو به روی خودت بستی

اونا همه فیلمه همه دیالوگ جذابه نه زندگی واقعی که.

حتما امضام رو بخون. سلام طاعات و عباداتتون قبول. این روزها ترند ترین موضوع جهان بحث جنگ فسطین و اسرائیل هست.شاید برای خیلی هاتون توی این جنگ روایت ها سوال پیش بیاد که ماجرا چیه، دعوا سرچیه و اصلا به ما چه ربطی داره.وظیفه ی ما اینجا چیه و اصلا این ماجرا ربطی به مسئله ی ظهور داره؟! شاید مادرید و یا معلمی هستید که بچه ها و دانش آموزانتون سوال میپرسن و نمیدونید باید در این مورد چی بهشون بگید.من میخوام یک دوره ی کاملا رایگان ۷روزه بهتون پیشنهاد کنم که جواب تمام این سوالهاتون رو داده.دوره از ۱۰ فروردین شروع میشه و کاملا افلاین هست. پادکست های نیم ساعته در کانال های ایتا بله یا تلگرام در اختیارتون قرار میگیره حتی اگر زمان ندارید گوش بدید خلاصه و نقشه ذهنی هم دارن.فرصت زیادی ازتون نمیگیره اما قطعا میتونه کمک کنه مرز بین حق و باطل رو تشخصی بدید و بفهمید وظیفه ی ما این وسط چیه. این دوره با زحمت گروهی از دغدغه مندان تنظیم شده به امید اینکه قدمی در جهت آمادگی در راه ظهور برداریم. بهم درخواست دوستی بدید لینک ثبت نام رو براتون میفرستم.
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730