2703
2553

من بخاطر اینکه پیاده روی کنم و ظهر نخوابم هر روز یه فنجون یا نصف فنجون قهوه میخورم بنظرتون ادامه بدم یا نه؟؟

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2456

چرا نخوابی؟ مگه شیرین تر از خواب بارداری داریم؟ قرص خواب بخور اصن که همشو بخوابی مگه چقدر مونده؟ 9 هفته دیگه تا پایان ارامش و خواب ارام و بی دغدغه زمان باقیست. دیگه بعدش تمااااااااام

حتما امضام رو بخون. سلام طاعات و عباداتتون قبول. این روزها ترند ترین موضوع جهان بحث جنگ فسطین و اسرائیل هست.شاید برای خیلی هاتون توی این جنگ روایت ها سوال پیش بیاد که ماجرا چیه، دعوا سرچیه و اصلا به ما چه ربطی داره.وظیفه ی ما اینجا چیه و اصلا این ماجرا ربطی به مسئله ی ظهور داره؟! شاید مادرید و یا معلمی هستید که بچه ها و دانش آموزانتون سوال میپرسن و نمیدونید باید در این مورد چی بهشون بگید.من میخوام یک دوره ی کاملا رایگان ۷روزه بهتون پیشنهاد کنم که جواب تمام این سوالهاتون رو داده.دوره از ۱۰ فروردین شروع میشه و کاملا افلاین هست. پادکست های نیم ساعته در کانال های ایتا بله یا تلگرام در اختیارتون قرار میگیره حتی اگر زمان ندارید گوش بدید خلاصه و نقشه ذهنی هم دارن.فرصت زیادی ازتون نمیگیره اما قطعا میتونه کمک کنه مرز بین حق و باطل رو تشخصی بدید و بفهمید وظیفه ی ما این وسط چیه. این دوره با زحمت گروهی از دغدغه مندان تنظیم شده به امید اینکه قدمی در جهت آمادگی در راه ظهور برداریم. بهم درخواست دوستی بدید لینک ثبت نام رو براتون میفرستم.

بیشتر از دولیوان ضرر داره، ولی هرچقد نخوری بهتره


دخترم اگر عاشق شد...حاضرم زندگی ام را بدهم تا اورا به عشقش برسانم!!   میدانی؟؟   اگر انتخابش هم نادرست باشد  رسیدن به عشقش خیلی بهتر از آن است  که سالها با مردی زندگی کند و عقده  گرفتن دستهای عشقش پیرش کند!
2714
چایی خیلی کم میخورم عزیزم در حد دوتا در کل روز اونم بدون قند

دوتا چایی در روز خیلی کمه😂😂😂😂 ظهرام که قهوه میخوری 😅😅

دخترم اگر عاشق شد...حاضرم زندگی ام را بدهم تا اورا به عشقش برسانم!!   میدانی؟؟   اگر انتخابش هم نادرست باشد  رسیدن به عشقش خیلی بهتر از آن است  که سالها با مردی زندگی کند و عقده  گرفتن دستهای عشقش پیرش کند!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687