2410
2553

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

رنگ مدد ابرو برای شما...

چه رنگ مداد ابرو برای شما مناسب است؟
همیشه رنگ مداد ابرویتان را هماهنگ با رنگ موها و پوستتان انتخاب کنید. معمولا برای روز رنگ طبیعی و برای عصر از رنگهای تندتر استفاده کنید.
اگر رنگ موهایتان را تغییر شدیدی بدهید، متناسب با آن رنگ ابرویتان را کمرنگ یا پررنگ کنید. تنوع رنگ در رنگ ابروهای پودری بیشتر از مداد ابروها است.
چند سایه چشم را انتخاب کنید تا رنگ متناسب را پیدا کنید.
کسانی که میخواهند آرایششان بینقص باشد، میتوانند یک یا دو رنگ را با هم استفاده کنند تا آرایش چشمانشان جلوه بخصوصی پیدا کند.
قبل از هر استفاده نوک مداد ابرویتان را تیز کنید. اگر از رنگ پودری استفاده میکنید، هر دو یا سه بار استفاده برس آن را بشویید و با باد خشک کنید. اگر پودر زیادی روی برس باشد رنگ را بیش از حد پخش میکند.

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

رعایت ۲۱ نکته درآرایش
۱تکته بهداشتی که باید در آرایش رعایت گردد

نکات قبل وبعد ازآرایش
۱ـ قبل ازاینکه مداد خط چشم یا خط لب خود را بتراشید آن را به مدت ۱۰ دقیقه داخل یخدان یخچال یا فریزر قرار دهید. با این کار مداد کمی سفت می‌شود و هنگام تراشیدن و تیز کردن نمی‌شکند.
۲ـ اگر چشمان‌تان گود رفته است بهتر است به جای مداد خط چشم از نوع مایع آن استفاده کنید.
۳ـ هنگام استفاده از ریمل برای اینکه صورت‌تان لک نشود، بهتر است لایه نازکی از ریمل را فقط روی مژه فوقانی بکشید. سپس با استفاده از فرچه ریمل مژه‌های بالا و پایین را ریمل بکشید تا توده نشود.
۴ـ قبل از فر دادن مژه‌های خود، ابزار مخصوص آن را برای چند ثانیه با سشوآر گرم کنید. همین گرمای اندک، فر مژه را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند.
۵ـ هنگام خرید کرم پودر، رنگ آن را در قسمت داخلی مچ دست خود تست کنید. پوست این قسمت از دست رنگ محصول مورد نظر را دقیقا همان طوری نشان می‌دهد که روی صورت‌تان جلوه خواهد داشت.
۶ـ برای اینکه کرم پودر مدت بیشتری روی چهره‌تان دوام بیاورد، کافی است یک قطره از مرطوب‌کننده‌تان را روی آن بریزید. با این کار درخشش کرم پودر نیز بیشتر خواهد بود.
۷ـ کرم پودر باید آخرین چیزی باشد که روی چهره خود به کار می‌برید. به این ترتیب، قادر خواهید بود هر گونه لک ناشی از دیگر مواد آرایشی را بپوشانید.
سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

۸ـ وقتی از ماتیک مات استفاده می‌کنید، طبیعتا روی لب خود احساس خشکی خواهید کرد.
برای اینکه این اتفاق نیفتد، کافی است قبل از استفاده از این نوع رژ لب، از کمی روغن (بلسان) لب استفاده کنید. بعد که کار آرایش چشم و باقی صورت را تمام کردید، از رژ مات استفاده کنید. تا این زمان دیگر روغن جذب لب‌ها شده است.
۹ـ برای اینکه رژ لب دوام بیشتری روی لب‌تان داشته باشد، قبل از استفاده از رژ روی لب‌تان، خط لب بکشید. سپس بر روی خط لب، رژ بمالید.
۱۰ـ سایه چشم تیره می‌تواند نقش خط چشم را هم بازی کند. فرچه‌ای تخت را مرطوب کرده و در سایه چشم تیره فرو ببرید. سپس آن را روی خط مژه بکشید و به فاصله موجود بین مژه‌ها دقت کنید. بعد، همین رنگ را بالای خط مژه نیز به کار ببرید.
۱۱ـ رژ لب خود را حتما داخل یخچال نگهداری کنید تا بیشتر عمر کند.
سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

نکاتی درباره ماندگاری آرایش بر چهره
سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان
چگونه دوام رژ لب را بیشتر کنیم؟ استفاده از رژ لب قطعاً تاثیر مهمی بر زیبایی و اهمیت لبهای شما می گذارد. اما باید سایه و مارک مناسب خود را انتخاب کنید. اکنون اگر رژ لب مخصوص بخود را یافته اید، مسئله ی بعدی این است که چطور دوام آن را بدون استفاده مکرر از رژ لب افزایش دهید. مایلید تمام روز لبهایتان تازه به نظر بیاید، اما فرصت این را ندارید تا بعد از هر وعده مجدداً از رژ لب استفاده کنید.

به همین دلیل خیلی از کارخانجات رژلبهایی را ساخته اند که ماندگاری بیشتری دارد، اما اگر رژ لب شما عادی است، این نکات برایتان مفید خواهد بود:

جدا کردن پوسته های لب: لب نیز مانند سایر قسمتهای بدن دارای سلولهای مرده است و مهم است که قبل از اعمال رژ لب آن پوسته ها جدا کنید. در نتیجه لایه نهایی بدست آمده صاف تر خواهد بود و ماندگاری رژ را افزایش می دهد. برای اینکار، لب ها را با مسواک نرم یا اسفنج به آرامی بسابید.

استفاده از پودر: راه دیگر استفاده از لایه بسیار نازکی از پودر پنکیک قبل از مالیدن رژ است. پودر از جابجایی ماده رژ جلوگیری کرده و آن را سرجای خود نگه میدارد. کمی پنکیک را با اسفنج روی لب و خط لب خود بمالید. پودر اضافی را با دستمال کاغذی پاک کنید.

استفاده از خط لب: استفاده از خط لب به برجستگی و شاخص کردن لب شما می افزاید و همچنین به ماندگاری رژ کمک می کند، اما چگونه؟ خط لب از ماده ای خشک تر از رژ ساخته می شود و از لکه لکه شدن آن جلوگیری می کند. باید دقت کنید که رژ وخط لب با هم هماهنگی داشته باشند و بهتر است از همان مارک رژ استفاده کنید. خط لبهای رنگ پوست و بی رنگ نیز وجود دارد که با هر رژی قابل استفاده است.
برای پاک کردن رژ اضافی، یک دستمال درشت بافت را بین لبهای خود بگیرید. حالا لایه دوم رژ را بمالید. این لایه ایجاد کردن به ماندگاری رژی کمک می کند.

سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

چگونه صورت خود را درخشان کنیم
سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان
روش های زیبایی ودرخشندگی صورت

آرایش موفق آرایشی است که زیبایی های خاص صورت شما را حفظ کرده و شما را زیباتر کند و در عین حال خودش به چشم نیاید به خاطر داشته باشید که رنگ پوست مانند پرده ای در زیر آرایش شما قرار میگیرد و در واقع زمینه یک آرایش درخشان و خوشایند را فراهم می آورد

قبل از آرایش چهره

کار را با نگاه دقیق به صورت بدون آرایش خود در زیر نور روز شروع کنید
به نقاط تیره پوست توجه کنید زیرا آنها را باید روشن تر کنید در ضمن به دنبال یافتن معایب کوچک چهره باشید تا بر طرفشان کنید–گوشه داخلی چشم شیارهای کناره بینی گودی چانه قرمزی ها و علایم خستگی
ابتدا به کمک یک قلم موی آغشته به کرم پودر به تمام نقاطی که در سایه و تاریکی واقع شده اند کرم پودر میزنیم تا رنگشان روشن تر شود
سپس باضربه های آرام نوک انگشتان کرم پودر را روی پوست محو می کنیم
حالا برای برطرف کردن نشانه های خستگی اصلاح کننده های رنگ چهره با رنگ روشن تر را بکار ببرید
از رنگ تیره تر برای پوشاندن معایب کوچک پوست استفاده کنید

آرایش لب ‌ها و گونه ‌ها
سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

آرایش گونه‌ها
اگر می‌خواهید گونه‌های شما شبیه <خط عابر پیاده> به نظر نرسد، بهتر است <رژگونه> را به صورت افقی در امتداد گونه نمالید. برای مالیدن رژگونه ابتدا لبخند بزنید و بعد بر روی برجستگی‌های <سیب مانند> گونه‌ها، رژگونه را بر این ترتیب بمالید: ابتدا برس رژگونه را به‌طور مایل به سمت خط رویش موهای سر ببرید ودوباره برس را روی برجستگی‌ گونه‌ها پایین بیاورید تا هم اضافات رنگ از گونه جدا شود و هم رنگ اندکی پخش شود.‌

آرایش لب‌ها
برای آرایش لب‌ها، از رژ لبی استفاده کنید که خیلی پررنگ نباشد، و رنگ متوسط داشته باشد. خط لب را بعد از استفاده رژ لب، بکشید. دقت کنید که خط لب خیلی پررنگ‌تر از رنگ رژلب نباشد. خط لب خیلی غلیظ نه تنها <از مد ا فتاده> بلکه اصلاً هم زیبا نیست. برای اینکه رنگ خط لب شما زیبا و طبیعی باشد، از رنگی استفاده کنید که همرنگ و یا نهایتاً یک درجه تیره‌تر از رنگ رژلب شما باشد. در ضمن خط لب را دقیقاً روی خط طبیعی لب خود (خطی که سطح صورت را از لب جدا می‌کند) بکشید و اگر لب‌های شما کوچک هستند از نقاشی کردن لب خودداری کنید. بهترین روش برای درشت‌تر کردن لب‌ها کوچک، استفاده از رژلب‌هایی با رنگ متوسط ( نه کم‌رنگ و نه پررنگ) و نیز استفاده از برق لب است. ‌
بهتر است بعد از کشیدن خط لب، با یک قلموی نازک، اندکی رنگ خط‌لب و رژ لب را با هم مخلوط کنید تا هم، رنگ به صورت یکنواخت بر روی لب‌های شما پخش شود و هر رنگ رژ و خط لبتان با یکدیگر چندان مغایرت نداشته باشند.


خط چشم و سایه های ملایم طلایی جدیدترین نوع میک آپ می باشند، که درخشندگی خاصی را به چهره شما ارزانی می دارد.
سایت  آپلود عکس رایگان , فضای  رایگان برای آپلود عکس , آپلود عکس با لینک مستقیم , آپلود عکس رایگان

در حقیقت رنگ طلایی یکی از رنگ هایی که است که می توان با آن کارهای زیادی انجام داد: با هر رنگ پوستی سازگاری دارد و می توانید هم در طول روز و هم در شب از آن استفاده کنید (البته اگر این کار را زیرکانه انجام دهید) کمی رنگ طلایی درخشندگی مطبوعی را بر روی صورت شما به وجود می آورد و تناسب زیادی با فصول سرد دارد.

آیا همه افراد می توانند بر روی پوست خود از رنگ طلایی استفاده کنند؟ خانم جولیا ردفورد، مشاور در امور زیبایی پاسخ مثبت به این سوال می دهد. فقط کافی است با شیوه های استفاده از این رنگ آشنا شوید. اگر می خواهید از رنگ طلایی در چشمان خود استفاده کنید، باید کمی برق لب طلایی نیز بر روی لب های خود بمالید. اگر مقدار کمی هم بر روی گونه هایتان مشاهده شود، هیچ کس نمی تواند از آرایش شما ایراد بگیرد. سایه های طلایی و براق به تنهایی و یا با خط چشم های مشکی قیافه شما را جذاب و خواستنی می کنند. توجه کنید که در این حالت لب ها نباید بیش از اندازه پر رنگ شوند. استفاده از یک برق لب ملایم کفایت می کند.

2456
2714
من چشام عسلیه و پوستمم روشنه البته نه خیلی سفید سفید میخوام همیشه ابروهام رنگ داشته باشه ولی امکان نیست تند تند برم آرایشگاه ............چه رنگی میتونم برای ابروم بگیرم میشه راهنماییم کنید؟
سلام خانمی

میشه یه کرم برایه پوشوندن کک و مک بهم معرفی کنید

من پوستم سفید و موهام بلونده طبیعیه............

تنها مشکلم فقط لک هایه صورتمه.....
Lilypie First Birthday tickers

روی هر پله ای که باشی خدا یک پله بالا ترست نه به خاطر این که خداست به خاطر این که دست تو را بگیرد.


2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز