من هفته نهم بارداری هستم. هفته شیش لکه بینی و هماتوم داشتم که با استراحت و شیاف برطرف شد الآن هفته نهم هستم امروز دوباره لکه بینی دارم به دکترم هم دسترسی ندارم نگرانم
راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی میگرفتم یا سخت بود یا وزنم برمیگشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهمتر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.