2789

من هفته نهم بارداری هستم. هفته شیش لکه بینی و هماتوم داشتم که با استراحت و شیاف برطرف شد الآن هفته نهم هستم امروز دوباره لکه بینی دارم به دکترم هم دسترسی ندارم نگرانم

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

منم هم هفته٦داشتم هم اول ١٠

جفتم پايين بود

كن اا پايان سه ماه روزي سه تا شياف گذاشتم

شما قاعدتا نبايد شباف رو قطع ميكردي

يك صلوات واسه ني ني دار شدن همه اونايي كه ارزو ني ني دارن:)💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان هم حتما شياف بگير بذار ك مشكلي ايجاد نشه خدايي نكرده

شياف چيزي مضرب نيست

همون هورموني هست ك جفت توليد ميكنه يعني پروژسترون

تو با شياف گذاشتن كمك ميكني بهش

يك صلوات واسه ني ني دار شدن همه اونايي كه ارزو ني ني دارن:)💔
منم هم هفته٦داشتم هم اول ١٠ جفتم پايين بود كن اا پايان سه ماه روزي سه تا شياف گذاشتم شما قاعدتا ن ...


دکترم گفت لکه بینیت قطع شده شیافو قطع کن . چقدر این لکه بینی ها استرس زا هستن. الآنم اومدم یه شهر دیگه خونه مامانم‌استراحت  دکترمو نمیبینم 😔

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

الان هم حتما شياف بگير بذار ك مشكلي ايجاد نشه خدايي نكرده شياف چيزي مضرب نيست همون هورموني هست ك ج ...

امروز حتما شیافو میگیرم . راستش میترسم یعنی جنین مشکلی نداره با این لکه ها؟ هزار جور فکر و خیال میاد تو سرم

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

دکترم گفت لکه بینیت قطع شده شیافو قطع کن . چقدر این لکه بینی ها استرس زا هستن. الآنم اومدم یه شهر دی ...

من يبار قبلا بچم سقط داشتم

دكترمم چون ميدونست سفط داشتم و اونم با لكه بيني شروع شده بود

بهم استراحت كامل تجويز كرد

شايف روزي سه تا

امپول هم ٢٠تا روزي يكي زدم پروژسترون

حتما يا امپول يا شيافش رو بزن


يك صلوات واسه ني ني دار شدن همه اونايي كه ارزو ني ني دارن:)💔
امروز حتما میگیرم شیافو میگیرم . راستش میترسم یعنی جنین مشکلی نداره با این لکه ها؟ هزار جون فکر و خی ...

من خودم لكه ميديدم سونو ميرفتم

تو هم الن سونو بري بد نيست چون همه سونوگرافي ها ميتونن متوجه شن وضعيت رو

من هفته ده رفتم 

حتي خود دكتر سونو گرافمم گف شياف بذار يا امپول پروژسترون

يك صلوات واسه ني ني دار شدن همه اونايي كه ارزو ني ني دارن:)💔
من يبار قبلا بچم سقط داشتم دكترمم چون ميدونست سفط داشتم و اونم با لكه بيني شروع شده بود بهم استراح ...


اوه چقدر زیاد. با این اوصاف دکتر من خیلی سرسری گرفته که گفته شیافو قطع کن . منم یه حاملگی پوچ و سقط داشتم یه دختر هم‌ دارم

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

اوه چقدر زیاد. با این اوصاف دکتر من خیلی سرسری گرفته که گفته شیافو قطع کن . منم یه حاملگی پوچ و سقط ...

نه سرسري نگرفته 

من دكترم اشنان بود براي من خيلي احتياط ميكرد وحواسش بود دوباره از دستم نره بچم


يك صلوات واسه ني ني دار شدن همه اونايي كه ارزو ني ني دارن:)💔
من خودم لكه ميديدم سونو ميرفتم تو هم الن سونو بري بد نيست چون همه سونوگرافي ها ميتونن متوجه شن وضعي ...

آهان پس سونو رو میرم. ممنونم بابت راهنماییت عزیزم🙏❤

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

آهان پس سونو رو میرم. ممنونم بابت راهنماییت عزیزم🙏❤

اره عزيزم بري بهتره خيالتم از سلامتش راحت ميشه صداي قلبشم ميشنوي

يك صلوات واسه ني ني دار شدن همه اونايي كه ارزو ني ني دارن:)💔

منم سه روزه لکه بینی دارم...دقیقا مثل روزای آخر پریود

پد میذارم

الان دارم شیاف استفاده می کنم

امیدوارم هر چی زودتر قطع شه

خدایا شکرت بابت فندوق کوچولو😊👼🤰 خودت صحیح و سالم حفظش کن 👨‍👩‍👧
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز