2789
عنوان

کسی تو هفته نهم بارداری لکه بینی داشته؟ کمکم کنید

| مشاهده متن کامل بحث + 28517 بازدید | 40 پست
اوه چقدر زیاد. با این اوصاف دکتر من خیلی سرسری گرفته که گفته شیافو قطع کن . منم یه حاملگی پوچ و سقط ...

سلام منم هفته 7 لکه داشتم پروزسترون گذاشتم قطع شد حالا هفته نهمم دوباره لک دیدم الان پروزسترون گذاشتم ولی بازم استرس گرفتم  شما تا کی لک داشت  منم یه دختر دارم 44 تا هم سقط داشتم بخدا دیگه توانشو ندارم

بنظرم تمام كاربراي سايت ك زياد انلاين هستن تنهايي عميقي دارن
سلام منم هفته 7 لکه داشتم پروزسترون گذاشتم قطع شد حالا هفته نهمم دوباره لک دیدم الان پروزسترون گذاشت ...


سلام عزیزم. نگران نباش فقط استراحت کن. سونو قلب رو انجام دادی؟ من هماتوم داشتم و تا ۱۸ هفته تقریبا باهام بوده توی سونو ۱۸ هفته جذب شده. یه هفته لکه داشتم قطع میشد دوباره میومد دوباره قطع میشد حتی توی ۱۵ هفته خونریزی هم کردم. خدا میدونه با چه حالی خودمو به سونوگرافی رسوندم الحمدلله مشکلی نبود بخاطر بی احتیاطی خودم و بیرون رفتنم بود بعد از اون دکترم آمپول پرولوتون و شیاف سیکلوژست رو بازم نوشت و ادامه دادم خدا رو شکر هماتومم جذب شد.

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما شوهرتون کارمند شهرداریه میشه تاپیک راجع ب پایان کارزدم بیینی🙏🙏🙏🙏🙏

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
شما شوهرتون کارمند شهرداریه میشه تاپیک راجع ب پایان کارزدم بیینی🙏🙏🙏🙏🙏

سلام عزیزم اومدم تاپیکت ولی قفل کرده بودی همسرم میگه برید کمیسیون ماده صد خلافیشو پرداخت کنید عدم خلاف رو بگیرید بعد برید دنبال سند.

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

سلام عزیزم اومدم تاپیکت ولی قفل کرده بودی همسرم میگه برید کمیسیون ماده صد خلافیشو پرداخت کنید عدم خل ...

ااا پس میشه😍😍😍😍مرسی عشقم 

اخه ناظر داره گیر میده ب ستون هامیشه بزنیم تعطیلی از شرش رها شیم بخدا پدرمونو درآورده 

دستت درد نکنه🌹🙏😘

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍
ااا پس میشه😍😍😍😍مرسی عشقم  اخه ناظر داره گیر میده ب ستون هامیشه بزنیم تعطیلی از شرش رها شیم ...


خواهش میکنم عزیزم . مبارک باشه خونتون ان شاءالله به دلخوشی توش زندگی کنید.

یه نیمچه نینجا 🥷🏻

سلام من طبق پریود هفته۸هستم رفتم سونو تا هفته ۷ساک خالی بود ولی هشت هفته کیسه زرده و جنین رو دیدگفت جنین خیلی ریزه ویه لکه خون کنارش قلبشو ندید گفت سونو برو ی جای دیگ ک ببینم تو وضعیتیه شیاف بدم رفتم سونو ۱۰روز بعد سونو گراف گفت جتین ریزه و قلبش خیلی ضعیفه وامشب ی رگه کمرنگ لک دیدم توی ادرامم ی لکه خیلی کوچیک بود میشه راهنماییم کنید

متاسفانه سقط شد

وای عزیزم ایشالله که ب زودی باز باردار میشی منم الان دقیقا تو شرایط شمام جنین دیده شد اما قلب ن منم هفته نهم هست الان هم لکه بینی دارم هم درد پریودی شدید تازه تعطیلات عیده و نمیدونم چیکار کنم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز