2737
2734

باربری خوب فقط محک بار 

اقای خیری انصافا ادم خیلی بادرکی هستش 

من همسایه مون اوضاع مالیشخوب نبود نصف قیمت همه جا ازشون کرایه گرفت

شماره تماس:
تهران نو 77798905 

نارمک 77967953 

تهرانپارس 77798191

 پيروزی 77359393 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

من اتوبارظرافت بار بهتون پیشنهاد میدم خودم برای اسباب کشی از تهران به شهرستان ازشون کمک گرفتم هر جای تهران که باشید تماس بگیرید به کمک شما میان من لینکشو می زارم شما تماس بگیرید باهاشون تا در زمینه اتوبار کمکتون کنن.

2731

من همیشه از ظریف بار ماشین میگرفتم ولی اینبار چون میگفتن که کیفیت ظریف بار پایین اومده یکی از بزرگترین اشتباهات زندگیم رو مرتکب شدم و از اتوبار غرب ماشین گرفتم و اسباب کشی برام کابوسی شد. پشت تلفن هزینه اسباب کشی رو 500 هزار تومان اعلام کردن (300 ماشین + 4 نفر کارگر هر کارگر 50 تومن) بارها بهشون گفتم که اینطوری نیست که بیاید و بعد دبه در بیارین گفتن نه این حرفها چیه! خلاصه طبقات و وسایل همه رو چک کردم باهاشون گفتن که هزینه دقیقا همین میشه ... روز اسباب کشی هم کلی به وسایل آسیب زدن و اکثر سرویسهای چوبی به در و دیوار زدن و بعد هم موقع پرداخت برای هر وسیله حتی کوچیک (مثل دراور) هم دبه درآوردن حتی برای ماشین لباسشویی و یخچال (معمولی) هم هر طبقه را با وجودیکه با آسانسور برده بودن جدا حساب کردن خلاصه اینکه گفتن که باید بجای 500 تومن) 2 میلیون و صد پرداخت کنین. با باربری تماس گرفتیم گفتن اونیکه شما باهاش صحبت کردین نیست و تا یکماه دیگه هم نمیاد و همه چیز باهاتون طی شده و باید هر چی میگن پرداخت کنید!!!!

4 تا کارگر و یک راننده دوره مون کرده بودن و داد و بیداد میکردن ما هم برای عدم آبروریزی در محل جدید این مبلغ رو مجبور شدیم که پرداخت کنیم یک چیزی شبیه زورگیری شده بود لطفا و لطفا و لطفا به هیچ عنوان از اتوبار غرب ماشین نگیرید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز