2737
2734
عنوان

دتاکس واتر چربی سوز

4945 بازدید | 2 پست

دتاکس واتر چربی‌سوز : این دتاکس واتر نه تنها سموم بدن را دفع می‌کند که تاثیر زیادی در کاهش وزن نیز دارد. این دتاکس واتر دارای سرکه سیب است . همچنین حاوی سیب که حاوی فیبر بالای است و لیمو که خاصیت سم‌زدایی دارد و همچنین دارچین که اشتها را کاهش می‌دهد. برای تهیه این دتاکس واتر به ۳ پیمانه آب خالص، ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب، ۱ قاشق غذاخوری آب لیموی تازه، یک قاشق چای‌خوری دارچین و نصف یک سیب متوسط احتیاج دارید. در صورت تمایل می‌توانید مقداری شیرین‌کننده هم به آن اضافه کنید. همه مواد به جز سیب را داخل مخلوط‌کن ریخته و ۱۰ ثانیه مخلوط کنید. حالا برش‌های سیب را به آن اضافه کنید. دتاکس واتر چربی‌سوز شما آماده است.

 پ ن:خودم هنوز استفاده نکردم از فردا خدا بخواد

بر قامت دلربای مهدی عج صلوات.کور و کَر عشقیم؛ تو کَر، من ز تو کَرتر🤕                                    تو خاک به سر هستی و من خاک به سر تر😑😒                               گویند که عشّاق جهان عقل ندارند🤪                                                یعنی تو خَری، من به مراتب ز تو خَرتر

دتاکس واتر چیست؟


دتاکس واتر آبی است که میوه‌های تازه و سبزیجات را به آن اضافه کرده‌اند که گاهی‌اوقات به آن آب طعم‌دار هم می‌گویند. شما می‌توانید با ترکیب میوه، سبزی و گیاهان مختلف در خانه دتاکس واتر درست کنید.


چطور دتاکس واتر درست کنیم؟


تهیه دتاکس واتر در خانه بسیار ساده است. فقط به آب، مخلوطی از میوه، سبزی و ادویه نیاز دارید. این ترکیبات را تکه‌تکه کرده و به آب سرد یا گرم اضافه کنید.


فواید مصرف دتوکس واتر


  1. کاهش وزن؛
  2. سم زدایی بدن؛
  3. متعادل‌کردن سطح PH خون؛
  4. سلامت سیستم گوارش؛
  5. تقویت عملکرد دستگاه ایمنی؛
  6. بهبود خلق و خو؛
  7. افزایش سطح انرژی بدن؛
  8. بهبود رنگ پوست.


خاصیت دتاکس واتر به این بستگی دارد که از چه ترکیباتی استفاده می‌کنید. البته می‌توان بخش بزرگ این خواص را به‌خاطر وجود آب دانست، چراکه شما با مصرف دتاکس واتر، میزان زیادی از این ترکیبات را مصرف نمی‌کنید.


🔴 متن کامل در اینجا

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز