2726
عنوان

خانم هایی که ریزش مو دارن بیان!(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 1648810 بازدید | 28493 پست

داشتن موهای سالم و پرپشت آرزوی هر انسانی است و این مسئله برای خانم‌ها به‌شدت حائز اهمیت است. طبق مطالعات صورت گرفته هر انسان بالغی حدود 100 هزار تار مو بر روی سر خود دارد که ممکن است روزانه 20 تا 100 تار مو را از دست بدهد. فاکتورهای متعددی سلامت موها را تحت تأثیر قرار داده و باعث ریزش، نازکی و کم‌پشتی موها می‌شوند. از بین این فاکتورها می‌توان به مسائل ارثی , تغذیه , ناراحتی‌های عصبی , تغییرات هورمونی در خانم‌ها هنگام بارداری, شیردهی یا یائسگی و استفاده از داروها, رنگ کردن مداوم موها و … اشاره کرد. برای حل این مشکل یکی از بهترین مکمل‌های غذایی برای جلوگیری از ریزش مو و کمک به رویش مجدد آن‌ها قرص‌های نورکرین بانوان هستند. نور کرین با داشتن ترکیبات خاص گیاهی، ویتامین‌ها و پروتئین‌های دریایی از موهای شما محافظت کرده و مانع ریزش و سفید شدن آن‌ها می‌شود . نورکرین کاملاً طبیعی بوده و فاقد هرگونه ترکیب دارویی است و یکی از کارهای اصلی قرص نورکرین اصلاح اختلالات موجود در چرخه رویش مو است. چرخه رویش مو دارای 3 فاز رشد, توقف رشد و استراحت است که پس از طی این مراحل مو به ‌طور طبیعی می‌ریزد. در یک چرخه طبیعی هر تار مو 85% عمر خود را در مرحله رشد سپری می‌کند و در صورت بروز هریک از موارد زیر این چرخه دچار اختلال خواهد شد: کوتاه شدن مدت‌زمان فاز رشد وارد شدن سریع‌تر تعداد بیشتر موها به فاز توقف رشد طولانی شدن فاز استراحت و توقف رویش مجدد مو نورکرین Nourkrin با ترکیبات مؤثر خود چرخه رشد موها را تنظیم می‌کند و باعث می‌شود موها بیشتر در فاز رشد قرار بگیرند که به این طریق باعث افزایش تعداد کل موها می‌شود.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آشنایی با درمان ریزش مو با پی آر پی ، پلاسمای غنی از پلاکت (پی آر پی) یک روش درمانی طبیعی است که از فاکتورهای رشد و سلول‌های بنیادی متعلق به بدن خود شما برای تسریع در رشد موهایتان استفاده می‌کند. ما با بهره‌گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته و تلفیق آن با تجربه و تخصص بالای پزشکانمان، روش پی آر پی را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می‌دهیم، این بهترین فرصت برای شماست تا امکان رشد مجدد موهای خود را فراهم کنید. روش پی آر پی مو (PRP) یک روش بسیار مؤثر در درمان طاسی و نیز کمک به پرپشت شدن موها و حفظ نتایج عمل کاشت مو می‌باشد.

  • مزایای روش پی آر پی (PRP) برای درمان ریزش مو عبارتند از:
  • روشی ساده و بدون جراحی
  • شامل چند تزریق: کل مدت این عمل حدود ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد
  • نتایج ایمن و مطمئن
  • دوره بهبودی بسیار سریع
  • نتایج زیبا و فوق‌العاده طبیعی

از روش پی آر پی برای درمان عارضه آلوپسی آندروژنتیک یا همان طاسی ارثی که هم در مردان و هم در زنان با الگوهای مختلفی مشاهده می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. متخصصین پی آر پی معتقدند که از این روش می‌توان برای درمان کم‌پشتی مو در زنانی که از آلوپسی ترکشن رنج می‌برند، نیز استفاده کرد. آلوپسی ترکشن عارضه‌ای است که در اثر کشیدن شدید موها برای بستن آن به حالت دم اسبی یا بافتن مو و سایر مدل‌های مو که نیاز به کشیده شدن موها دارد، به وجود می‌آید. تحقیقات نشان داده است که بهترین کاندیداها برای عمل پی آر پی افرادی هستند که به تازگی دچار ریزش مو شده‌اند. در واقع این روش برای افرادی که به طور کامل طاس شده‌اند، کارآیی ندارد و باعث رشد مجدد موها در افرادی که تمام موهایشان ریخته است، نمی‌شود.

این روش از طریق تزریقات کوچک و با دقت بسیار زیاد انجام می‌گیرد. محلول دارویی پی آر پی (PRP) به صورت بدون درد در داخل لایه درم (لایه‌ای از پوست سر که منشأ رشد و تقویت فولیکول‌های مو می‌باشد) تزریق می‌شود.

ما از طریق روش پی آر پی می‌توانیم به لایه درم در پوست سر نفوذ کرده و رشد فولیکول‌های مو را به شکل پایدار و باثباتی تحریک نماییم. در ترکیب محلول دارویی پی آر پی عوامل رشد و سلول‌های بنیادی وجود دارند که رشد سلول‌های دیگر را تحریک کرده و باعث جوانسازی فولیکول‌های مو و تقویت رشد آنها می‌شوند. البته در این روش به خود بافت پوست هیچ آسیبی نمی‌رسد، حتی پی آر پی (PRP) باعث تحریک و جوانسازی سلول‌های پوست نیز می‌شود، به طوری که بلافاصله بعد از پایان درمان، پوست شما هم حالت لطیف و زیبایی پیدا می‌کند. همچنین ضخامت و استحکام فولیکول‌های مو با استفاده از روش پی آر پی به طور قابل توجهی بهبود پیدا می‌کند. نهایتاً این روش باعث تقویت چرخه رشد مو و تسریع در رشد فولیکول‌های جدید و بهبود استحکام و لطافت موی سر می‌شود.

ابتدا پوست سر شما با استفاده از یک نوع کرم بی‌حسی با گرید پزشکی (که فقط با دستور پزشک قابل تهیه است)، بی‌حس می‌شود تا درد و ناراحتی ناشی از تزریق پی آر پی در حین عمل به حداقل ممکن برسد. سپس متخصص ما داروی پی آر پی را در نقاط متعددی از پوست سر با مهارت و ظرافت بسیار بالایی تزریق می‌کند تا پی آر پی به ریشه فولیکول‌های مو برسد. برای تهیه محلول پی آر پی یک نمونه خون از شما گرفته می‌شود و توسط یک دستگاه سانتریفوژ پیشرفته، سلول‌های بنیادی و فاکتورهای رشد از آن استخراج و برای تزریق در پوست سر آماده می‌شود.


پس از آنکه عمل تزریق پی آر پی به پایان رسید، پوست سر شما کمی برافروخته و ملتهب به نظر می‌رسد. البته این شرایط کاملاً طبیعی است و تا حدود ۲۴ ساعت بعد کاملاً رفع خواهد شد. دوره استراحت بعد از عمل پی آر پی برای درمان ریزش موی سر بسیار کوتاه است و پوست شما خیلی زود به حالت طبیعی و سالم خود باز می‌گردد. اما در موارد بسیار نادری ممکن است ورم خفیف و “شوک ریزش مو” که یک پدیده روانی است، برای بیمار اتفاق بیفتد که برای درمان آن باید مجدداً به پزشک مراجعه کنید.


منبع : مطب زیبایی پوست و مو گلدن رویال

2728

برخی خانم ها در دوران بارداری با ریزش مو روبه رو میشن، اما غالب خانم ها این معضل رو در طول شیردهی تجربه می کنن، در این بین بعضی از خانم ها هم با هیچ یک از این مشکل ها روبه رو نیستن، اما به طور کلی بر هم خوردن چرخه هورمونی، می تونه روی پوست، مو و باقی اجزای بدن کاملا تاثیرگذار باشه.

برخی از بیماری ها باعث ریزش مو میشن. از جمله دیابت بارداری، کبد قارچی و…

ریزش مو ممکنه ناشی از تغییرات طبیعی هورمونی شما در نتیجه حاملگی باشه.

می تونید این مقاله رو به صورت کامل در مجله مثبت سبز در این لینک بخوانید. 

سلام دوستان  . من قبلا موهام پر بود ولی به مرور کم پشت شده  اینقدر کم پشت شده کف سرم مخصوصا جلوی سرم مشخصه.  قبلا یکم ماینوکسیدیل دو درصد زدم ولی اون موقته            بچه ها راهی پیشنهاد میدید موهای من هم ریزشش کم شه و برگرده حالت سابق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دخترا توروخدا بیاید بگید برای پرپشت شدن مو چی جواب میده

من یه مدتی تحقیق می کنم تازه با خودم به توافق رسیدم روغن سیاهدونه و هیدروسل رزماری استفاده کنم ولی انگار همه از سیاهدونه بیشتر برای ابرو استفاده می کنن و جواب هم داده. کسی هست روغن سیاهدونه به سرش زده باشه و پرپشت شده باشه؟؟ برای مو چی کار کنم 

توروخدا بهم بگید؟؟؟

دخترا توروخدا بیاید بگید برای پرپشت شدن مو چی جواب میده من یه مدتی تحقیق می کنم تازه با خودم به توا ...

سلام عزیزم. راستش برای مو ترکیب روغن کرچک و زرده تخم مرغ و 

حنا و بابونه عالی بوده.

سلام دوستان من از ریزش مو خیلی رنج میبردم و شش راهکار به من توصیه شد 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730