2410
2553

من با مادر شوهرم رابطه خوبی دارم ، نه اینکه خیلی گل و بلبل باشه . خیلی معقول و محترمانه است رابطمون . طبیعیه که یه سری از اخلاق های هم رو نمی پسندیم اما شکر خدا تا الان مشکلی نبوده . اما 

مادر شوهرم یه خواهر هم سن من داره که با واسطه گری شوهرم و خانواده اش با دوست شوهر من ازدواج کرده و خیلی خیلی روابط نزدیکی با خانواده شوهرم دارن و دقیقا مثل دخترشون می مونه و همه کار براش کردند  . حالا  یک سالی هست که من و شوهرم با این خانوم دچار مشکل شدیم ( فقط با خودش! یعنی شوهرم با خاله اش قهره با شوهر خاله اش نه !) و توی این یک سال رفت و امدشون کم شد کلا و دقیقا تو این یک سال مادرشوهرم مریضی خیلی سختی گرفت و من به تنهایی ( خواهرشوهر و جاری ندارم ) ازش مراقبت کردم و خواهرش شاید دو یا سه بار کلا بهش سر زده .

حالا دو شب پیش ساعت ۱۱ شب من ناچار بودم تنها یه مسیری رو پیاده بیام تا خونه ، مسیر زیاد نبود ولی تاریک و خلوت بود خیابون و همون موقع مادرشوهرم و خواهرش و همسرش از کنارم با ماشین رد شدند و با اینکه منو دیدند محل ندادند و رفتند .

دو روزه واقعا فکرم درگیره . توقع داشتم حد اقل مادرشوهرم یه کاری می کرد . از طرفی هم می گم خب نه ماشین که مال اون نبود ، راننده هم که کس دیگه بود کاری نمی تونست کنه !  حق دارم نارحت باشم ؟ بهش بگم مستقیم یا نه ؟ 

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
2714

بنظرم اصلا مطرحش نکن چطوری وانمود کن که تو اصلا متوجه اونا نشدی

زندگی تنها یکبار است،پس کارهایی را بکن که خوشحالت میکنه و با کسانی باش که باعث میشن لبخند به لبت بیاد.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز